مسئول روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد:
مسئول روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد گفت: اطلاعات سپاه استان یزد هزار حلقه لاستیک خودرو را که در خانه ای در یزد احتکار شده بود، کشف کرد.
کد خبر: ۷۷۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 18 August 2019

محمد برزگری اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با کسب اطلاع از محل اختفا مقادیری لاستیک در یزد، در عملیاتی موفق به کشف انبار احتکار لاستیک در یک خانه در یزد شدند.

وی افزود: در این خانه بیش از هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین و سبک احتکار شده بود که با انجام هماهنگی های لازم، این لاستیک ها توقیف شد.

برزگری با اشاره به اینکه اطلاعات سپاه استان یزد به بحث مقابله با محتکران ورود جدی داشته است، بیان کرد: تاکنون انبارهای بزرگ احتکار اقلامی نظیر شکر، آلومینیوم و ... توسط اطلاعات سپاه کشف و با محتکران مطابق قانون برخورد شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه اکنون با دشمن در جنگ بزرگ اقتصادی به سر می بریم و دشمنان ما از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نکرده اند، عنوان کرد: محتکران داخلی نیز با عمل خود در صف دشمن قرار گرفته اند و این اقدام آنها حرکتی جز دشمنی با مردم نیست.

برزگری از مردم استان یزد خواست: در صورتی که با موارد مشکوکی در زمینه انبار کالاها مواجه شدند، مراتب را اطلاع رسانی کنند تا با محتکران برخورد جدی انجام شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار