نایب رییس شورای شهر یزد:
نایب رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ارسال گزارشاتی مبنی بر سوء استفاده شخصی از امکانات سازمانی در شهرداری،‌گفت:‌ نصب آرم بروی تمام امکانات و خودرو‌های شهرداری برای جلوگیری از سوء استفاده‌های شخصی ضروری است.
کد خبر: ۷۷۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 13 August 2019

به گزارش تابناک یزد،«مرتضی شایق» در یکصدو هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور تمام اعضا برگزار شد، با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای آموزش شهروندی، اظهار کرد: شهرداری باید بیش از پیش بحث آموزش شهروندی در حوزه حریق را در دستور کار خود قرار دهد.

وی برنامه‌ریزی برای آموزش مقابله با بحران آتش‌سوزی را از جمله اقدامات حائز اهمیت دانست و افزود:‌ آتش نشانی باید با بررسی و بازدید دوره‌ای آپارتمان‌های محدوده شهر یزد را مورد پایش قرار دهد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که متأسفانه شاهد برخی سوء استفاده‌های شخصی از امکانات دولتی و سازمانی در سطح شهر هستیم، گفت:‌ گزارش‌های متعددی از وجود خودروهای سازمانی همراه با خانواده در مناطق ییلاقی یزد به شورا رسیده است.

شایق با اشاره به ضرورت نصب آرم روی بدنه خودروهای سازمانی به منظور جلوگیری از سوء استفاده شخصی، تصریح کرد: ‌مسئولیت هرگونه سوء استفاده از امکانات سازمانی شهرداری به عهده شهردار و اعضای شورای شهر است.

وی در پایان نظارت و ارزیابی عملکرد شهرداری در حوزه‌های مختلف را ضروری دانست و بیان کرد: درآمد شهرداری از عوارض مردم تأمین می شود و همین امر مسئولیت نمایندگان مردم در شورای شهر را نسبت به نظارت بر برنامه‌های شهرداری سنگین‌تر کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار