دبیر اجرایی ستاد مرکزی هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی،‌گفت:‌ این اجلاس توسط بیش از ۴۰ شبکه بین‌المللی داخلی و خارجی به صورت زنده پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۷۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 13 August 2019

به گزارش تابناک یزد، «هادی نباتی‌نژاد» در جریان سفر خود به استان یزد در جمع اعضای ستاد استانی هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی، با اشاره به اهمیت برگزاری این اجلاس، اظهار کرد:‌ توجه به حوزه رسانه‌ای از جمله مهمترین اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مد نظر برای این رویداد مذهبی و ارزشی است.

وی هم‌افزایی برای اجرا و برنامه‌ریزی کمیته‌های مختلف را ضروری دانست و افزود:‌ به منظور تسهیل کردن اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمیته‌های تخصصی متعددی هم در ستاد مرکزی اجلاس راه‌اندازی و با هماهنگی بیشتر ستاد مرکزی و استانی کارها به سرعت و با کیفیت بیشتری انجام خواهد شد.

دبیر اجرایی ستاد مرکزی هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی با بیان این‌که در چارت استانی این اجلاس رییس استاندار و ‌دبیر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار است، گفت:‌ حضور میهمان خارجی از کشورهای مختلف و مسلمان جهان از جمله ویژگی‌های این رویداد حائز اهمیت است.

وی طراحی پوستر و فضای شهری با استفاده از هنرمندان بومی را از دیگر اقدامات در دستور کار دانست و بیان کرد: برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم مستلزم هم افزایی تمام دستگاه های اجرایی و نظارتی است.

نباتی‌نژاد با اشاره به شرایط سن و سال پیرغلامان میهمان در این اجلاس، تصریح کرد‌: رعایت احترام و حرمت پیرغلامان حسینی هم به دلیل سالمندی و هم به دلیل موقعیت اجتماعی که به واسطه خدمت در دستگاه امام حسین ایجاد شده است،‌اولویت اجرایی ستاد مرکزی و استانی این اجلاس است.

این مسئول در ادامه با بیان این‌که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران متولی اصلی این اجلاس بین‌المللی است و فرآیند اجرایی این مهم از سوی این سازمان به مرکز بسیج صدا و سیمای کشور واگذار شده است، خاطرنشان کرد: مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سعی کرده با تمام توان فنی و اجرایی خود پای کار بیاید.

وی پوشش بین المللی این اجلاس از رسانه‌های مختلف را از جمله موارد حائزاهمیت در این خصوص دانست و بیان کرد: خوشبختانه‌ هم‌افزایی مدیران و دست‌اندرکاران اجرایی این اجلاس در استان یزد زیرساخت‌های فنی پخش زنده و سراسری این مهم را به خوبی ایجاد کرده است.

دبیر اجرایی اجلاس پیرغلامان حسینی تصریح کرد: هفدهمین دوره این رویداد بین المللی، پنجم تا هشتم شهریورماه به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

نباتی نژاد بیان کرد:‌ طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است مراسم افتتاحیه در شهرستان میبد و مراسم اختتامیه با حضور هیأت‌های عزاداری استان یزد در میدان امیرچخماق برگزار شود.

وی پخش زنده تلوزیونی و رسانه‌ای توسط  شبکه‌های تلوزیونی، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب را یکی دیگر از ویژگی‌های این رویداد مهم عنوان کرد و گفت:‌ خوشبختانه با همکاری مدیران استان زیرساخت و شرایط مطلوبی در یزد و میبد برای این اجلاس ایجاد شده است.

این مسئول در پایان با بیان این که تولید مستند، نماهنگ، انیمیشن و موشن‌گرافی ویژه هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در مرکز بسیج صدا و سیما در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در این سفر تیم اجرایی و فنی مرکز بسیج صدا و سیما از ظرفیتهای ایجاد شده زیرساختی در شهرستان‌های میبد و یزد بازدید و در گفت و گو های مختلف هماهنگی لازم با مسئولین استان یزد را انجام دادند.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار