استاندار یزد:
استاندار یزد در جلسه با مدیران اداره کل امور مالیاتی استان یزد با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده این اداره کل در حوزه دولت الکترونیک گفت: مردم به عنوان تامین کننده بخشی از درامد دولت از محل مالیات، حق دارند نظر و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کنند.
کد خبر: ۷۶۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 02 August 2019

"محمد علی طالبی" در جلسه ای با حضور مدیران اداره کل امور مالیاتی استان یزد که با حضور "مسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد، در این اداره کل برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت‌های مدیران و کارمندان مالیاتی استان گفت:  شما  علاوه بر تحقق درآمدهای پیش بینی شده دولت از محل مالیات ، در جهت دفاع از حق مردم و رفع موانع سرمایه گذاری در استان نیز مسئولیت دارید.
استاندار یزد در همین رابطه تصریح کرد: لازم میدانم از نوع تعامل و همکاری که بین مردم و دستگاه مالیاتی استان صورت می‌گیرد تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم با تامین شرایط لازم  برخی مشکلات موجود فراروی مردم و بخش خصوصی را مرتفع کنیم.
"طالبی" همچنین با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در راستای وظایف اداره کل مالیاتی استان در حوزه دولت الکترونیک، عنوان کرد: با این فرایند، اتفاقات خوبی همچون تسهیل کار مردم و جلوگیری از رفت و آمدهای اضافه، شفافیت بعنوان دستاورد دولت الکترونیک که می‌تواند باعث ارتقاء کارکرد نظام اداری و جلوگیری از رانت‌ها شود، رقم خواهد خورد.
وی با تاکید بر لزوم پایبندی به شفافیت بعنوان یکی از عوامل اصلی در برنامه ریزی در فرایندهای اداری و مالی مورد نیاز کشور، افزود: یکی از حساس ترین و موثرترین ادارات، اداره کل امور مالیاتی است که خوشبختانه در این حوزه اتفاقات خوبی  افتاده و شاهد آثار و نتایج آن هستیم.
استاندار یزد ضمن ابراز امیدواری نسبت به کامل شدن همه فرایندهای اداری در سیستم دولت الکترونیک این اداره کل، تصریح کرد:باید از نهادهایی که در این زمینه به خوبی فعالیت داشته‌اند الگو بگیریم و سعی کنیم تا کارها را به سمتی ببریم که به طور قطع به اصلاح امور و بهتر شدن آن منجر شود.
"طالبی" با اشاره به بوجودآمدن بعضی ذهنیت‌ها  و ابهامات در جامعه و بخصوص بخش خصوصی، به لزوم پاسخگویی بدان اشاره کرد و گفت:با توجه به وجود قانون و مقررات  و تلاشهای صورت گرفته، خوشبختانه هیچ مسئله‌ ای در فرایندهای مالیاتی استان وجود ندارد که نتوانیم آن‌ها را پوشش بدهیم.
وی در همین رابطه تصریح کرد: بنابراین اگر اطلاعات لازم و کافی در اختیار مردم قرار بگیرد مطمئناً همکاری آنها با این مجموعه بیشتر خواهد شد و حتی ممکن است بعضی از اشکالات و نواقص مشخص و در صورت لزوم اصلاح انجام گیرد.
استاندار یزد همچنین با مهم خواندن وظیفه اداره کل امور مالیاتی در رابطه با تامین پیش بینی شده درآمدهای دولت، گفت: در کشور ما درآمدهای دولت وابسته به امور مالیاتی نیست ولی خوب است که همچون کشورهای توسعه یافته در سیستم اداری ما احساس پاسخگویی نسبت به مردم وجود داشته باشد و آگاهی لازم در رابطه با چگونگی و محل هزینه  این درآمدها صورت گیرد.
"طالبی" در پایان سخنان خود، با تاکید بر لزوم گسترش و حمایت از فضای ابراز نظر، پیشنهاد و انتفاد از سوی مردم، عنوان کرد: مردم به عنوان تامین کننده بخشی از درامد دولت در قالب مالیات، حق دارند نظر و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار