رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران :
رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه حسابرسی داخلی بازوی مشورتی شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران است،گفت: فعالیت متوازن و گسترده شرکت‌های تابعه در محورهای 20 گانه مورد نظر می تواند متضمن رشد، پیشرفت و بلوغ سازمانی آن شرکت‌ها گردد.
کد خبر: ۷۵۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳ 17 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی نقدی در بازدید از پالایشگاه گاز ایلام،اظهار داشت : بحث های منابع انسانی،مدیریت مالی،وضعیت استقرار سیستم های مدیریتی،نظام پیشنهادات،رعایت قوانین و مقررات،برون سپاری،توجه جدی به آماده سازی کیفی شرایط پیمان ها،مسئولیت های اجتماعی و غیره از انتظارات شرکت ملی گاز ایران از شرکتهای تابعه می باشد.

وی اظهار داشت: توانمند سازی نیروی انسانی از طریق جانشین پروری،شایسته سالاری،وجود شاخصه های عملکردی برای شایستگی، ارزیابی های مختلف و غیره می باشدکه انتظار می رود شرکتهای تابعه به این مهم توجه ویژه کنند.

وی تصریح کرد: وضعیت انتقال به دارائی پروژه ها،مالیات و پرونده های مالیاتی،لزوم شفافیت و انظباط مالی، رعایت قوانین و مقررات صادره،حساب‌های سنواتی،وصول مطالبات، وضعیت تسویه پیمانها و پایش بودجه جاری و سرمایه ایی از بحث های مرتبط با مدیریت مالی است که ستاد شرکت ملی گاز ایران انتظار دارد شرکت‌های تابعه در این موارد اقدامات و پیگیری های لازم بعمل آورند.

همچنین مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از فعالیت های گسترده این شرکت در زمینه وظایف مهم تعریف شده مورد پایش حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران خبر داد و گفت: در محورهای 20 گانه فعالیت های مهم مدنظر حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران، این پالایشگاه خوشبختانه پیش‌تر از این در بسیاری از محورهای مورد نظر فعالیت خود را شروع و بخشهایی از آن نیز در برنامه‌های سال جاری قرار دارد.

مهندس شهریار داری پور افزود: این نکته نشان دهنده این است که پالایشگاه گاز ایلام در مسیر و هم راستا با اهداف و استراتژی‌های شرکت ملی گاز ایران گام برداشته و فعالیت‌های آن منطبق با موارد با اهمیتی است که حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران در آن راستا شرکت های تابعه را مورد پایش قرار می‌دهد.

وی اظهار داشت:پالایشگاه گاز ایلام برنامه های مدونی برای بهبود فرایندها و تعالی سازمانی در دست اقدام دارد که در طول سال جاری اجرایی می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار