مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد گفت: نقاط حادثه خیز در سطح شهر یزد شناسایی و اصلاح می‌شوند.
کد خبر: ۷۵۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 02 June 2019

حمید دهقان، مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد با اشاره حادثه خیز بودن میدان شهدای محراب یزد گفت: به تصویب مراجع قانونی مقرر شد جهت افزایش ظرفیت عبور، عرض سواره رو این میدان از ۱۳ متر به ۲۰ متر افزایش پیدا کند.

دهقان با بیان اینکه برای این میدان دو دور برگردان در سمت بلوار دانشجو و مدرس در نظر گرفته شده است افزود: با اجرا شدن این طرح می‌توانیم شاهد کاهش ترافیک در یکی از اصلی‌ترین گره‌های شهر باشیم.

وی با اشاره به یک طرفه شدن معابر هسته‌ی تاریخی سطح شهر گفت: این طرح باید چند سال پیش اجرایی می‌شد، و اکنون پس از بررسی و اخذ مجوز‌های لازم به زودی این طرح را در تمام خیابان‌های محدوده بافت تاریخی یزد اجرا خواهیم کرد.

دهقان به اصلاح هندسی میدان جانباز یزد (اطلسی) تا دو ماه آینده اشاره کرد و افزود: جهت ایمن‌تر شدن شرایط برای عبور خودرو‌ها فضای اطراف این میدان آزاد سازی می‌شود و یا به صورت چهار راه یا میدان چراغ دار در خواهد آمد.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد در پایان با بیان اینکه امسال برای اولین بار در استان یزد کلیه سرعت گیر‌های غیر ضروری برداشته خواهند شد افزود: ۱۴۰ سرعتگیر غیراستاندارد و ۱۶۶ سرعت گیر غیر ضروری در سطح شهر شناسایی شده که بلا فاصله پس از تصویب شورای ترافیک نسبت به جمع آوری این سرعت گیر‌ها اقدام می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار