محمد امامی گفت: تسهیلات اختصاص یافته در زمینه بافت ،بسته بندی و فروش و انجام کارهای نو خواهد بود.
کد خبر: ۷۵۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ 02 June 2019

مدیرصندوق کارآفرینی استان در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره زیلو در شهرستان میبد گفت: صندوق کارآفرین امید با توجه به رسالتی که در حمایت از افراد هنرمند و جویای کار و ایجاد اشتغال دارد؛ درسال گذشته برای حمایت از زیلو بافان 50 میلیارد ریال اختصاص داده است .
امامی افزود: به هر پشتیبان که فردی را مشغول به کار کند 20 میلیون تومان وام می دهیم
وی اشاره کرد: تسهیلات اختصاص یافته درزمینه بافت ،بسته بندی و فروش و انجام کارهای نو هزینه می شود .
امام با اشاره به اینکه به افرادی که در جشنواره زیلو رتبه اول تا سوم را کسب کنند تسهیلات قرض الحسنه خوب پرداخت می کنیم افزود: هدف صندوق این است که از طریق پشتیبانها این تسهیلات را پرداخت کند که بافنده های زیلو دررابطه با فروش دغدغه ای نداشته باشند.
مدیرصندوق کارآفرین امید با بیان اینکه سقف تسهیلات بستگی به افراد یا پشتیبانی دارد که می خواهد از این تسهیلات استفاده کند، گفت: بنابراین اعلام کردیم هرپشتیبانی که افراد را مشغول به کار کند هم برای خرید دستگاه و هم برای خرید مواد اولیه 20 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کنیم.
امامی خاطرنشان کرد:هر پشتیبانی با توجه به سابقه کار و توانایی که دارد می تواند 10 تا 20نفر را مشغول کار کند و مواد اولیه ،دستگاه و فروش که دغدغه بافندگان است را تامین کند.
امامی گفت:سال گذشته 242 نفر که از تسهیلات اشتغال روستایی صندوق کارآفرینی امید استفاده کرده بودند به صندوق عشایری استان معرفی کردیم که با ثبت نام در صندوق عشایری استان مشکل بیمه شان مرتفع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار