عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه نباید استان یزد را هر روز با یک برند معرفی کرد گفت: محور توسعه استان باید بر اساس آموزه‌های فرهنگی، دینی و طرح آمایش سرزمین باشد.
کد خبر: ۷۵۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ 01 June 2019

محمد رضا تابش در نشست مجمع نمایندگان استان با استاندار که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با اشاره به مزیت‌ها و چالش‌های استان یزد در بحث سرمایه گذاری اظهار داشت: محور توسعه استان باید بر اساس آموزه‌های فرهنگی، مذهبی، دینی و قوانین موضوعه کشور و طرح آمایش سرزمین باشد و هر روز نباید استان را با یک برند معرفی کنیم.

اولویت‌های جدید بر اساس سند توسعه و سند آمایش استان یزد طرح ریزی شده است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه حمایت، هدایت و تسهیل سرمایه‌گذاران به سمت نیازهای اولویت دار استان باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان، می‌توان در حوزه صنایع پاک و دانش بنیان سرمایه گذاری کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارزیابی متخصصان از نیازهای واقعی واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش و اولویت بندی واحدها از نظر تامین نقدینگی و اختصاص هدفمند نقدینگی به واحدهای تولیدی می‌تواند باعث استفاده حداکثری از منابع موجود و سبب اصلاح روند تولید، اصلاح و بازسازی بسیاری از واحدها گردد.

عضو شورای پول و اعتبار با بیان اینکه یکی از مولفه‌های مهم در رونق تولید، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و تامین نقدینگی آنها است گفت: همه مسئولان اجرایی در دولت خصوصاً وزرای صنعتی و تولیدی و نمایندگان مجلس به این امر واقف هستند و به آن اهتمام دارند که البته باید تلاش مضاعفی را در این خصوص داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار