رئیس شورای شهر اردکان، رویکرد شورا را همکاری همه جانبه با مسئولان و همراهی مردم دانست و گفت:‌ همه مسئولان بر مدار وحدت حرکت کنند
کد خبر: ۷۵۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 01 June 2019

سید محمد حسینی پور ضمن تبریک انتخاب فرماندار اردکان افزود: تعامل و همبستگی مردم و مسئولان باعث توسعه همه جانبه شهر خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر اردکان با بیان اینکه به منافع شهرمان فکر کنید تصریح کرد: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان به خودم و همه توصیه می‌کنم که کینه‌ها را از دل بیرون و دل‌ها را به هم نزدیک کنیم.

حسینی پور اظهار داشت: با تعامل همکاری و همراهی می‌توانیم گام‌های مثبت و متعددی بیشتر از گذشته برای شهرمان داشته باشیم؛ بزرگترین چالش شورا کاهش درآمد شهرداری اردکان است که هنوز با این مشکل روبرو هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان گفت: یکی از راه‌هایی که می‌توان در واقع کمبود را کاهش داد تعامل با مجموعه دستگاه‌های اجرایی است که امیدواریم با نشست‌هایی که خواهیم داشت بتوانیم از منابع مختلف این کمبود را جبران کنیم.
وی در ادامه به عملیاتی شدن ۲ پروژه بزرگ در شهرستان اشاره کرد و افزود: همه اعضای محترم شورا با همراهی مسئولان تمام توان خود را در به سرانجام رساندن این پروژه‌ها به کار گیرند.

این مسئول با بیان اینکه تکمیل پارک کوهستان و ساخت مجموعه سیتی سنتر در محل سینما آزادی اردکان از جمله پروژه‌های بزرگ این دوره است گفت: این شهرستان با داشتن جمعیت زیاد و مهاجرپذیر بودن موقعیت مناسبی برای این کار دارد.
حسینی پور از خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست کرد که با همدلی به شورا کمک کنند تا پروژه‌ها و طرح‌ها به سرانجام برسد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قراردارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار