امام جمعه و فرماندار مهریز روزشنبه با صدور پیام مشترکی از حضور پرشور مردم انقلابی و مومن این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کردند.
کد خبر: ۷۵۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 01 June 2019

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی و رضا زارع زاده مهریزی در این پیام آورده اند: روز قدس یادگار بزرگ امام راحل عظیم الشأن انقلاب اسلامی است و ایشان فرمودند: «روز قدس، یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است».

این پیام می افزاید: بی شک رستاخیز شورنگیز و خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان هوشیار و عدالت جوی سراسر جهان در روز قدس، رویاهای صهیونیسم و استکبار جهانی را سخت آشفته می‌سازد و کاخ آرزوهای خام و دست نایافتنی آنان را در هم فرومی ریزد.

در بخشی از پیام مشترک فرماندار و امام جمعه مهریز نوشته شده است: به یاری خداوند امروز بار دیگر شاهد شکست جبهه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در برابر عزم و اراده امت اسلامی در حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف بودیم.

ادامه پیام به این شرح است:

امروز و در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، مردم همیشه در صحنه مهریز بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به گفتمان سازش و طرح‌های مغایر با استیفای حقوق حقه ملت فلسطین «نه» گفتند و تاکید کردند که گفتمان مقاومت با شتاب و اقتدار روز افزون تا برچیدن بساط اشغالگران و آزادی سرزمین مقدس به پیش می‌رود.

از مردم انقلابی و همیشه در صحنه مهریز اعم از پیر و جوان، زن و مرد، دانش‌آموزان و دانشجویان، روحانی و بازاری، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارمندان، کارگران و اقشار مختلف مردم که با حضور گسترده بار دیگر به صحنه آمدند و با شعارها و فریادهای استکبارستیز خود با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند و بار دیگر «وحدت، اتحاد، انسجام و همبستگی» خود را به رخ استکبار و یاوه‌گویان کشاندند، تشکر می کنم.

درود بر شما مردان و زنان قهرمان، حق‌طلب و خداجو که همچنان در این مسیر هوشمندانه و آگاهانه با حضور پرشور و حماسه‌ساز و با مشت‌های گره کرده این جریان افتخار آمیز را همواره زنده و این مشعل فروزان را برافراشته نگه داشته‌اید.

راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری در هفت نقطه مهریز برگزار شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار