فرماندار تفت خواستار شد؛
فرماندار شهرستان تفت خواستار نظارت جدی بر ساخت‌وسازهای حریم رودخانه و برخورد جدی و قاطع به متجاوزان حریم رودخانه شد.
کد خبر: ۷۵۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 01 June 2019

«محمد محامدی» در نشست بررسی مشکلات منطقه ده بالا از بهره‌برداری بخشی از مسیر دو بانده تفت – دهستان شیرکوه خبر داد و اظهار کرد: 5 کیلومتر از مسیر دو بانده تفت به دهستان شیرکوه به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و در دیدار استاندار یزد از این مناطق نیز خواستار پیگیری برای تخصیص اعتبار ملی و استانی برای ادامه این مسیر هستیم و امیدواریم این مسیر به ‌طور کامل در آینده‌ای نزدیک دو بانده شود.

وي خواستار نظارت جدی بر ساخت‌وسازها در حریم رودخانه‌ها شد و تأکید کرد: بارها در حضور مسئولین و دهیاران خواستار برخورد جدی و قاطع به متجاوزان حریم رودخانه شده و امیدوار به حمایت مسئولان دستگاه قضایی و پیگیری ویژه آب منطقه‌ای استان هستیم.

فرماندار تفت با اشاره به بحران کم آبی به عنوان یکی از نگرانی‌های عمده سال گذشته، اظهار کرد: از ابتدای سال 97 بیشتر زمان جلسات با حضور بخشداران به‌ منظور مدیریت آب‌رسانی سیار در مناطق روستایی برگزار شد اما با بارش‌های اخیر این مشکل تا حدودی رفع شده است.

محامدی با اشاره به ضرورت رفع مشکلات گازرسانی به منطقه ده‌بالا، تصریح کرد: ضمن برگزاری جلسات متعدد و در دیدار با مدیران شرکت گاز استان تسریع در روند اجرایی این طرح را خواستار شدیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد گازرسانی به ‌تمام نقاط دهستان شیرکوه باشیم.

وی از حمایت از سرمایه‌گذاران بومی در مناطق ییلاقی یاد کرد و گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری افراد بومی در مناطق ییلاقی شهرستان را در دستور کار قرار داده و امیدوار به مشارکت آن‌ها در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و عمرانی هستیم.

وی خواستار توجه ویژه مسئولان استان به شهرستان تفت شد و تصریح کرد: ییلاقات این شهرستان نیازمند توجه جدی مسئولان استان است و با توجه به حضور پرشمار مردم به ویژه از مرکز استان در ایام تعطیل سال در این مناطق و همچنین اعتبارات محدود دهیاری‌های مناطق ییلاقی بر اساس جمعیت ساکن، امکان خدمت‌رسانی مناسب وجود ندارد.

این مسئول افزود: از طرفی با وجود تلاش‌های دهیاران در این مناطق، شاهد ضعف‌هایی در زمینه‌ي جمع‌آوری پسماندها هستیم.

محامدی در اين رابطه با اشاره به تصویب طرح جامع پسماند شهر یزد، تفت و بخ مرکزی آن در کارگروه پسماند استانريال تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح این معضل بزرگ که اجرایی شدن آن نیازمند عزم جدی مسئولین استان است، رفع خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار