امام جمعه تفت:
امام جمعه تفت گفت: روز قدس روز تجلی آیات قرآن کریم در مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم است.
کد خبر: ۷۵۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 01 June 2019

حجت السلام سرمه چشم، امام جمعه تفت با تاکید بر ریشه کن کردن ظلم گفت: روحیه مسلمان با گذشت از ظلم سازش ندارد که طرفداری از عدل و مخالفت با ظلم درقالب روز قدس تجلی یافت.

امام جمعه تفت به مشارکت تماشایی مردم شهرستان تفت در راهپیمایی روز قدس با دهان روزه درهوای نسبتاگرم اشاره کرد و افزود: همه‌ی عالم باید برای خمایت از مظلوم بپاخیزند چراکه اجرآن‌ها نزد پروردگار محفوظ می‌ماند.

حجت السلام سرمه چشم به سکوت عده‌ای دربرابر ظلم بزرگ به مردم فلسطین بیان کرد: نه تنها از مظلوم را یاری نمیکنند که وقتی ندای یاری به آن‌ها درگوشه‌ای از دنیا به پا خیزد، قیام کنندگان را تروریست می‌خوانند.

وی باتوجه به فرمایش امام صادق که هرکس کمک رسان ظالم باشد روزی آن ظالم برخودش هم چیره می‌شود تاکید کرد: حمایت‌های کنونی اسرائیل از آل سعود و خلیفه سبب شده است که آن‌ها را غرق در رفاه، امکانات و نفت کند یک روزی هم خودش به آن‌ها حمله می‌کند.

امام جمعه تفت  روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در تقویم انقلاب را معجره الهی دانست و اضافه کرد: انقلاب با دست خالی امام (ره) و اتکا به خدا باید به جوان‌های نسل دوم و سوم که ثمره‌های آن هستند روشن شود تا بدانند رحمت اهلی بود که بر ملت نازل شد و ما بر سر سفره انقلاب روزی می خوریم.

حجت السلام سرمه چشم عید سعیدفطر را، عید تحول روحی در روبرویی با مشکلات خانوادگی و اجتماعی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار