استاندار یزد تأکید کرد:
استاندار یزد با بیان این‌که امید و اعتماد مهمترین نیاز توسعه کشور است، گفت: بحث مجازات‌های جایگزین حبس و پرداختن به مسائل حقوق شهروندی، از جمله اولویت‌های اجرایی در یزد است.
کد خبر: ۷۵۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ 01 June 2019

«محمدعلی طالبی» در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین«غلامحسین محسنی اژه‌ای» معاون اول قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: بالاترین اجماع در استان برای ریاست جدید قوه قضائیه بر روی آقای دهشیری بود و این نشان دهنده قدرت اجرایی وی در این سمت است.

وی با اشاره به دستاوردها و اقدامات مطلوب دستگاه قضایی استان یزد در دوره ریاست آقای حبیبی، افزود: دستگاه قضایی نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه‌های حکمرانی خوب ایفا می‌کند.

استاندار یزد در ادامه بحث قانون‌مداری، پاسخگویی، موضوع شفافیت و مبارزه با فساد را استان است، گفت: امیدوارم با تعامل، همکاری و همدلی که تا به امروز ادامه داشته و قطعا ادامه پیدا می‌کند، این موارد را دنبال کنیم .

طالبی بحث مجازات‌های جایگزین حبس و پرداختن به مسائل حقوق شهروندی را دو موضوع قابل پیگیری در استان یزد دانست و بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این استان به نظر می‌رسد که یزد می تواند الگویی خوب در این حوزه برای دیگر استان‌های کشور باشد.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم مناسبت‌‌های مردم با دستگاه‌های دولتی را به این وسیله تقویت کنیم .

وی در پایان با اشاره به نقش دستگاه قضایی در تقویت امنیت عمومی جامعه به دولت، خاطرنشان کرد: اعتماد به ارکان حاکمیت نظام مهمترین عامل در توسعه بیش از پیش کشور در حوزه های مختلف است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار