رییس پلیس راهور استان یزد علت تصادف سه خودرو در زیرگذر میدان حضرت ابوالفضل (ع) یزد را عدم داشتن سرعت مطمئنه و عدم کنترل یکی از خودروهای حادثه عنوان کرد.
کد خبر: ۷۵۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 01 June 2019

سرهنگ «محمد پورشمس»  با اشاره به حادثه تصادف شب گذشته در زیرگذر میدان حضرت ابوالفضل (ع) اظهار کرد: متاسفانه حوالی ساعت 22:30 سه خودرو دچار حادثه شده و سه نفر از سرنشینان آن‌ها مصدوم شدند .

وی علت حادثه را عدم کنترل خودرو و عدم رعایت سرعت مطمئنه عنوان کرد و افزود: در این حادثه سه خودرو شامل دو پژوی 405 و یک پژوی پارس درگیر شدند، خودروی پارس به علت نداشتن سرعت مطمئنه و عدم کنترل خودرو با یکی از خودروهای پژوی 405 برخورد می‌کند و به علت انحراف از جاده با خودروی 405 دیگری شاخ به شاخ می‌شود .

رییس پلیس راهور استان یزد با اشاره به این که خوردوهای حادثه دیده پس از برخورد دچار آتش سوزی مختصری شدند، گفت: آتش‌سوزی پایانی ناچیز و منجر به بروز حادثه دیگری نشد البته با حضور به موقع نیروهای امدادی و اورژانس مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه حادثه مذکور هیچ فوتی در بر نداشت .

دکتر«احمد دهقان» رییس سازمان اورژانس استان یزد نیز با اشاره به حادثه تصادف ساعت 22 شب گذشته نیز به خبرنگار ایسنا گفت: در حادثه شب گذشته پنج نفر مصدوم به واسطه سه کد آمبولانس اورژانس 115 جهت ادامه روند درمانی به بیمارستان شهید رهنمون منتقل شدند .

رییس سازمان اورژانس استان یزد تاکید کرد: البته این حادثه هیچ فوتی نداشته و سه نفر از مصدومان در بیمارستان بستری و دو نفر دیگر نیز مرخص شدند

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار