امام‌جمعه ابرکوه با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس، روز مبارزه جهان اسلام علیه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است و تا نابودی رژیم اسرائیل، راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه دارد.
کد خبر: ۷۴۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 30 May 2019

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: در شرایطی کنونی جهان اسلام، امسال مسلمانان با شکوه تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: ملت با حضور باشکوه در جمعه آخر ماه مبارک رمضان بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با اعلام روز جهانی قدس، فلسطین را در جهان اسلام زنده کرد و این روز نقطه عطفی در جهان اسلام خواهد بود.

حسینی ادامه داد: ملت ایران و جهان اسلام در روز قدس قدرتمند تراز گذشته ناقوس مرگ اسرائیل را به صدا درخواهند آورد و مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل را نوید خواهند داد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که آمریکا تلاش داشت سفارت خود را به قدس منتقل کند و در این راه باخشم ملت‌های مسلمان جهان روبرو و توطئه‌اش نقش بر آب شد، مسلمانان روز جهانی قدس امسال را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهند کرد.

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: بیانات ضد استکباری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توانسته است مدل حکومتی وحدت آفرین ملت‌های جهان را درحرکت‌های اسلام‌خواهی به نمایش بگذارد.

وی تأکید کرد: بیداری ملت‌های جهان اسلام، منطقه را برای رژیم صهیونیستی ناامن کرد و این به برکت خون پاک شهدای فلسطین و صدور انقلاب اسلامی ایران است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ابرکوه از ساعت ۱۲ از میدان امام حسین (ع)، خیابان شهید بهشتی، چهارراه سرو به‌طرف مصلا نماز جمعه و در شهر مهردشت هم از ساعت ۱۲ از میدان امام علی (ع) به طرف امامزادگان سید احمد و سید محمود محل برگزاری نماز جمعه خواهد بود.

مرکز شهرستان ۵۶ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار