مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد گفت: برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، نابودی اسرائیل غاصب و اقتدار مردم فلسطین را به همراه دارد.
کد خبر: ۷۴۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 30 May 2019

سرتیپ رضا هدایتی افزود: حضور پرشور و انقلابی آحاد مردم ولایتمدار در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس موجب تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انتفاضه فلسطین است و نقش مهمی در شکست ترفندهای استکبارجهانی دارد.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به خاطر طراحی معامله قرن آمریکا و حوادث منطقه از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است و باید مردم مومن و همیشه در صحنه و عاشقان نظام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به صورت حماسی و گسترده در آن مشارکت داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد بیان داشت: هرچه مشارکت ملت فهیم ایران و امت بیدار اسلام در این راهپیمایی بیشتر و کوبنده تر باشد موجب رسوایی مجدد اهداف شیطان بزرگ به سرکردگی آمریکا و غده سرطانی منطقه یعنی غاصبان صهیونیستی است.

هدایتی تصریح کرد: به حول و قوه الهی روز جهانی قدس امسال در لبیک به ندای مقام معظم رهبری به صحنه نمایش مجدد وحدت و اتحاد جهانی امت اسلامی در حمایت از فلسطین و برائت از جبهه شیطانی صهیونیسم بین‌المللی تبدیل خواهد شد و توطئه های استکبار نقش بر آب است.

به گزارش ایرنا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد پیشتر گفته بود: راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده مردم از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه دهم خردادماه ۱۳۹۸ از میدان شهید بهشتی این شهر آغاز و راهپیمایان پس از عبور از خیابان امام خمینی و قیام در مسجد ملااسماعیل تجمع می کنند.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی افزود: در پایان مراسم در محل نمازجمعه، قطعنامه سراسری راهپیمایی قرائت می شود که بندهای آن مورد تائید مردم قرار می گیرد و این مراسم همزمان با سراسر کشور در حدود ۸۰ نقطه استان با حضور حماسی مردم ولایتمدار علیه غاصبان صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می شود.
حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار