فرماندارمیبد در پیامی مردم این شهرستان را به حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۷۴۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 30 May 2019

فرماندار میبد با انتشار پیامی از مردم آزاده، شریف و همیشه درصحنه و روزه‌دار میبد دعوت کرد تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، عزت و اقتدار خویش را در حمایت از قدس شریف به منصه ظهور بگذارند.

حسین فلاح در این پیام آورده است:

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل (ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت‌المقدس پاره تن اسلام است.

روزی که نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

این‌جانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در شب‌های پربرکت قدر و ماه مبارک رمضان از همه مردم شریف و شهیدپرور و همیشه درصحنه شهرستان میبد و همچنین مسئولان شهرستان دعوت می‌کنم با حضور باشکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و انزجار خود را از استکبار و نیز تجدید بیعت با آرمان‌های پاک امام راحل و نائب برحقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مدظله‌العالی، بار دیگر با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله قدس، عزت و اقتدار خویش را در حمایت از قدس شریف همگام با مردم سراسر کشور به منصه ظهور بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار