رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهریز گفت: همزمان با راهپیمایی مردم ایران و امت جهان اسلام راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی در هشت نقطه این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۷۴۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 29 May 2019

حجت الاسلام محمدعلی متوسل افزود: این مراسم روز جمعه دهم خرداد ماه ۱۳۹۸ در شهر مهریز و روستاهای منشاد، بنادک سادات، ارنان، گرده کوه، بهادران، تنگچنار و میانکوه از ساعت ۱۱ صبح به طرف محل هایاقامه نمازجمعه و گلزار های شهیدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم در شهر مهریز از ساعت ۱۲ صبح از حسینیه شهدای گمنام در میدان ولی عصر (عج) آغاز می شود و سپس راهپیمیایان در صفی متحد و با وحدت و همبستگی با عبور از خیابان ولی عصر (عج) و خیایان سید مصطفی خمینی (ره) در محل نمازجمعه در مسجد جامع ولی عصر تجمع می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهریز اظهار داشت: در محل نمازجمعه مردم با شعارهای انقلابی بندهای قطعنامه سراسری راهپیمایی را مورد تائید قرار می دهند و سپس خطبه های نمازجمعه توسط امام جمعه مرکز شهرستان ایراد می شود.

متوسل با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدسی از اقشار مختلف مردم منطقه برای مشارکت پرصلابت در این مراسم دعوت کرد.

وی بیان داشت: تمام تمهیدات لازم با همکاری دستگاه های اجرایی و تشکل ها برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در منطقه فراهم است.

حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در دفاع از حقوق مردم مظلوم و مسلمان فلسطین روز جهانی قدس نامگذاری کرده اند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار