معاون بهزیستی یزد خبر داد؛
معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان یزد گفت: 199پایگاه جمع آوری فطریه در قالب 39 مؤسسه خیریه و 160 مؤسسه تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان آماده دریافت زکات فطره و کفاره روزه هستند.
کد خبر: ۷۴۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 28 May 2019

«حسین بمانی» با اشاره به اقدامات در دستور کار بهزیستی استان برای حمایت از جامعه هدف،‌ اظهار کرد: سال گذشته یک میلیارد و 516 میلیون ریال فطریه توسط مراکز و مؤسسات غیردولتی تحت نظارت بهزیستی در استان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت مهر رمضان در بهزیستی افزود: با اجرای این طرح سال گذشته مبلغ دو میلیارد و 338 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی توسط مردم و خیرین به مددجویان تحت پوشش این سازمان صورت گرفت.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان یزد گفت: همچنین در این سال بسته‌های غذایی به مبلغ هشت میلیارد و 730 میلیون ریال بین جامعه هدف بهزیستی توزیع شد.

بمانی تصریح کرد:‌ حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی به شماره ۲۱۶۳۴۵۵۸۰۵۰۰۶ بانک کشاورزی و شماره کارت 2716-0005-7070-6037 بانک کشاورزی آماده دریافت کمک‌های مردمی به بهزیستی استان یزد است.

این مسئول ادامه داد: 199پایگاه جمع آوری فطریه در قالب 39 مؤسسه خیریه و 160 مؤسسه تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان آماده دریافت زکات فطره و کفاره روزه هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دارندگان کارت‌ بانک‌های عضو شتاب با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی استان یزد به نشانی http://swo.ir/fa/payment.php و وارد کردن اطلاعات مورد نظر به صورت آنلاین می‌توانند مبلغ فطریه و کفاره، نذورات و کمکهای نقدی خود را برای صرف در امور خیریه بهزیستی پرداخت کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار