سرپرست معاونت اقتصادي استانداري يزد تاكيد كرد:
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد به فعاليت اقتصادي مبتني بر رقابت اشاره و بر خريد تضميني گندم با رويكرد فعال سازي بخش خصوصي در كنار تعاون روستايي استان تاكيد كرد.
کد خبر: ۷۴۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 26 May 2019

«سيدمسعود عظيمي» كارگروه خريد تضميني گندم استان،‌‌ با اشاره به اهميت خريد تضميني گندم و شروع زمان برداشت غلات، اظهار کرد: براي تصميم گيري مناسب در راستاي خريد تضميني گندم بايد واقعيت ها و مشكلات حوزه كشاورزي را ارائه و بر اين اساس با در نظرگرفتن مشوق هاي موثر نسبت به خريد اقدام كرد.

وی افزود: حمايت براي ترغيب كشاورز جهت كشت گندم در سال آينده نكته‌اي ضروری و نيازمند توجه است.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد گفت: دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط توان و ظرفيت خود را در خريد تضميني گندم با هدف تامين رضايت ذينفعان فعال سازند.

عظيمي در ادامه با اشاره به اين‌كه در فعاليت‌هاي اقتصادي بر رقابت معتقديم و بازار بدون رقيب معنا ندارد، تصریح کرد: رويكرد استان براي خريد تضميني گندم فعاليت بخش خصوصي در كنار تعاون روستايي به عنوان نهادي مردمي است و اين موضوع در شهرستانها با محوريت فرمانداران اجرايي مي‌شود.

این مسئول بیان کرد: از سوي ديگر و با توجه به فعالیت بخش خصوصی نيز به هر دليلي مسائل و ضوابط خريد تضميني گندم رعايت نشود، با متخلفين احتمالي برابر قانون برخورد می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد در پایان خاطرنشان کرد: براي تسهيل در حمل و نقل گندم تا رسيدن به محل نگهداري (سيلو) و مديريت موضوعات ترافيكي نيز ساعت‌ها و مسيرهايي جهت اعلام به رانندگان با پليس راهور در استان هماهنگ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار