علمدار یزدی خبر داد؛
رییس کل سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با بیان این‌که درحال حاضر این استان مجهز به زنجیره کامل تولید فولاد،‌کاشی و سرامیک و شیشه است،‌گفت: تاکنون 2900 ثبت سفارش واحدهای تولیدی در استان یزد انجام شده است.
کد خبر: ۷۴۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 26 May 2019

«محمدرضا علمدار یزدی» در سی و چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوص که با حضور استاندار برگزار شده، اظهار کرد: خوشبختانه فرآیند ثبت سفارش که پیش از این در اختیار تهران بوده به استان یزد تفویض شده و این مهم در راستای کاهش روند اداری بخش خصوص انجام شده است.

وی با بیان این‌که از زمان تفویض ثبت سفارش به استان یزد تاکنون دو هزار و 900 مورد ثبت شده است، افزود:‌ ما سعی کردیم ثبت سفارش برای تولیدکننده در استان یزد را بدون محدودیت انجام دهیم.

رییس کل سازمان صنعت،‌معدن و تجارت یزد زمان ثبت سفارش در این استان را یک روزه دانست و گفت:‌ به دلیل سرعت بالای ارائه خدمات در این بخش برخی از تولیدکنندگان استان‌های همجوار ثبت سفارش خود را در یزد انجام می‌دهند.

علمدار یزدی اختصاص رتبه چهارم کشوری در انجام ثبت سفارش را از جمله دستاوردهای استان یزد عنوان و تصریح کرد:‌ علی‌رغم سختی‌های متعدد در حوزه سرمایه‌گذاری خوشبختانه استان یزد در حال حاضر به زنجیره کامل تولید شیشه، فولاد و کاشی و سرامیک مجهز شده است.

این مسئول در ادامه تأکیدکرد:‌ مجهز شدن به زنجیره کامل تولید سنگ آهن مهمترین برنامه توسعه‌ای صنعتی و استان یزد تا سال 1404 است.

«محمدرضا حبیبی» رییس کل دادگستری یزد،‌با بیان این‌که‌ در جنگ نظامی سربازان خط مقدم نیروهای نظامی هستند و در جنگ اقتصادی این سربازان سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی بخش خصوصی، گفت:‌ حمایت همه جانبه از سربازان خط مقدم در جنگ‌های مختلف مهمترین رسالت مسئولان و مردم است.

وی قبول برخی ریسکها به نفع توسعه کشور را از جمله وظایف و بایدهای کاری بخش خصوصی در شرایط کنونی دانست و بیان کرد:‌ حمایت از بخش خصوصی به منظور تلاش برای توسعه اقتصادی یکی از اولویت‌های اجرایی دستگاه قضایی در استان یزد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار