استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به فعال شدن تیم اقتصادی تازه نفس در استانداری یزد، گفت:‌ من به عنوان استاندار از بخش خصوصی انتظار مطالبه‌گری و خود را موظف به پاسخگویی می‌دانم.
کد خبر: ۷۴۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 26 May 2019

«محمدعلی طالبی» در سی و چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط و جمعی از صنعتگران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یزد برگزار شد، اظهار کرد:‌ بنا داریم امسال با جدیت بیشتر جلسات شورای گفتگو را دنبال و برگزار کنیم.

وی نتیجه گیری مشخص و برنامه‌ریزی برای رفع چالش‌های توسعه اقتصادی استان یزد را از جمله ضرورت‌های اجرایی این چنین جلسات دانست و افزود:‌ بررسی نیازهای زیربنایی استان در حوزه صنعتی و تولیدی باید محور اصلی برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در یزد باشد.

استاندار یزد با بیان این‌که امسال سال رونق تولید است و همه توان افراد باید برای تحقق این مهم متمرکز شود،‌ گفت:‌ در مقایسه شرایط کنونی ایران با اوایل انقلاب متوجه خواهیم شد که امروز شرایط رونق تولید با افزایش ظرفیت‌های دولتی و خصوصی ایجاد شده است.

طالبی وجود ستاد تسهیل، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد اقتصاد مقاومتی را از جمله ظرفیت‌های ایجاد شده برای رونق تولید در استان و کشور دانست و بیان کرد:‌ خوشبختانه موضوع حل نشدنی در استان نداریم و اگر نتوانستیم چالشی را در استان از پیش روی سرمایه گذاران برداریم حتما از طریق تهران آن را بررسی و رفع خواهیم کرد.

این مسئول برخورداری از روحیه تحرک و پویایی را لازمه توسعه اقتصادی در کشور عنوان و تصریح کرد:‌ خوشبختانه در بخش خصوصی استان یزد شاهد روحیه ایثار و پویایی مطلوبی هستیم که باید در بخش دولتی هم تعمیم داده شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت طرح آمایش سرزمینی استان یزد،‌ تأکید کرد: این طرح باید به اطلاع سرمایه گذاران بومی برسد و در صورت نیاز قبل از قطعی شدن اصلاحات احتمالی آن هم اعمال شود.

استاندار یزد با بیان این‌که کارهای متعددی برای تشویق سرمایه گذاری در استان انجام دادیم که باید تمدید شوند،‌اظهار کرد:‌ به روزی رسانی اولویت‌های استان یزد برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری باید انجام و در اختیار سرمایه گذاران داخل و خارج استان گذاشته شوند.

طالبی گفت: ‌من به عنوان استاندار یزد از بخش خصوصی اتنظار مطالبه گری داشته و خود را موظف به پاسخگویی می دانم.

وی در پایان با اشاره به این موضوع که اراده استان برای تأمین زیرساخت‌های لازم سرمایه گذاری روشن است،‌ خاطرنشان کرد:‌ تیم اقتصادی تازه نفسی در استانداری یزد فعال شده که خود را موظف به پاسخگویی می‌دانند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار