مدیر حوزه‌های علمیه کشور:
مدیر حوزه های علمیه کشور مسئولیت اداره یک شهر سالم و قوی را حائز اهمیت دانست و گفت: اداره یک شهر سالم و قوی نیازمند شهرداری قوی است.
کد خبر: ۷۴۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 26 May 2019

آیت الله «عليرضا اعرافی» ضمن بازدید از شهرداری میبد با بیان این که شهرداری یکی از ادارات مهم در یک شهر است، گفت: مسئولیت و اداره یک شهرسالم و قدرتمند بسیار مهم و حائز اهمیت است چون شهر قوی نیازمند یک شهرداری قوی است.

امام جمعه شهرهاي قم و میبد، افزود: شهرداری به عنوان زیرساخت و ریل‌گذار یک شهر، دارای جایگاه ویژه‌ای است، به همین دلیل نيز باید اسناد جامعه به صورت راهبردی و کاربردی در سرلوحه کار شهرداری قرار گیرد تا افق‌های آینده را درست به تصویر بکشد و با جذب اعتبارات لازم برای ساخت یک شهر زیبا و سهولت ارائه خدمات و ارتقاي رفاه شهروندان تلاش كند.

اعرافي با بیان این که تاكنون اقدامات موثري در حوزه شهرسازی ميبد انجام گرفته است، اظهار كرد: با وجود کارهای صورت گرفته در شهرستان میبد، هنوز جایگاه و منزلت اين شهر در حوزه شهرداری، مبلمان شهری و شهرسازی به شکل مطلوب و مناسب و به دلخواه شهروندان نیست که باید مورد توجه بيشتر شهرداری قرار گیرد و با تلاش مضاعف توقع شهروندان برآورده شود.

وي ابراز اميدواري كرد كه در سال جاري شاهد شهری سالم، قوی، زیبا و رو به پیشرفت در ميبد با در دستور كار قرار گرفتن طرح‌هاي شهرداري باشیم.

امام جمعه میبد بیان کرد: مردم نيز بايد شهرداری را از خودشان بدانند و این امر مهم را مورد توجه قرار دهند که بدون همکاری مردم، شهرداری نمی‌تواند به توفیقات بالایی دست پیدا کند، ضمن اين كه ادارات دیگر شهرستان هم بايد از طريق تعامل و همکاری با شهرداری، بنیه مالی شهرداری را تقویت کنند.

وی نیز از شهرداری خواست تا با مردم و دیگر ادارات و نهادها، تعامل و همکاری برقرار کند و ضمن توجه به صنعت و اشتغال شهرستان، از صنایع و کارخانجات هم خواست با همکاری تمام دستگاه‌های دولتی و شهرداری در پیشرفت و آبادانی شهر میبد تلاش کنند.

آيت الله اعرافي در پايان نيز از اصحاب رسانه تقاضا کرد تا با اطلاع رسانی درست، کامل و جامع و با وساطت بین مردم و مسئولان در پیشرفت شهر سهیم باشند.

توجه به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، بهره‌گیری از فضای نوین شهری برای تصحیح و تسهیل در کارها و راه‌اندازی سامانه شهر الکترونیک از دیگر مواردی بود که امام جمعه ميبد در بازدید از شهرداری شهرستان میبد به آنها اشاره کرد.

همچنین در این بازدید، «علیرضا نقوی» شهردار میبد به ارائه گزارشی کامل از عملکرد چهار ماهه خود پرداخت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار