استاندار يزد:
استاندار يزد در نشست ستاد لجستیک استان خاطرنشان كرد: آنچه در تعريف دهكده لجستيك آمده در بندر خشك پيشگامان نيز وجود دارد و اين محل به عنوان دهكده لجستيك در نظر گرفته و پيگيري هاي لازم براي تصويب و اخذ مجوزهاي لازم در دستور كار قرار دارد.
کد خبر: ۷۴۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 26 May 2019

« محمدعلي طالبي» در این نشست گفت: به دليل موقعيت جغرافيايي خوبي كه يزد در مركز كشور دارد و هم چنين توان اقتصادي در بخش معدن،صنعت و بازرگاني، حوزه حمل و نقل يكي از قابليت هاي مهم توسعه استان است و مباحث مربوط به پدافند غير عامل نيز نكته ديگري است كه اين موقعيت را در تاثير گذاري براي كل كشور ممتاز مي كند.
استاندار یزد افزود: بر اين اساس استان يزد مي تواند به عنوان يك منطقه ويژه در حوزه حمل و نقل در مسائل اقتصادي كشور ايفاي نقش كند و بنابراين هدف گذاری ما این است كه شهر لجستيك را در استان يزد داشته باشيم و اين موضوع را پيگيري كنيم.
"طالبي" يادآور شد: در طرح پيش رو دهكده و پارك لجستيك براي استان در نظر گرفته شده و البته اين موضوع در مناطق ديگر استان نيز قابل تعريف است و موضوع پارك لجستيك تخصصي نيز بايد مورد توجه قرار گيرد.
"طالبي" افزود:در رابطه با پيشنهاد همكاري بندر خشك با بندر شهيد رجائي نيز اعلام آمادگي و ظرفيت استان يزد در شرايط اضطراري در قالب مكاتبه اي اعلام و فعال سازي اين ظرفيت در سطح ملي پيگيري مي شود.
استاندار يزد در پايان خاطرنشان كرد: آنچه در تعريف دهكده لجستيك آمده در بندر خشك پيشگامان نيز وجود دارد و اين محل به عنوان دهكده لجستيك در نظر گرفته و پيگيري هاي لازم براي تصويب و اخذ مجوزهاي لازم در دستور كار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار