«محمود اكبري» در مراسمي با حضور مسئولان استاني و شهرستاني به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان مهريز معرفی شد.
کد خبر: ۷۴۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳ 26 May 2019

«يدالله جواد‌پور» مدير كل تعاون روستایی استان يزد در مراسم توديع و معارفه سرپرست تعاون روستايي شهرستان مهريز بر نقش نظارت و مدیریت صحیح در توسعه تعاونی‌ها تاکید و اظهار کرد: باید با آسیب‌شناسی مناسب نسبت به حل مشکلات و تحقق توسعه تعاونی‌ها و پویایی این بخش اقدام شود.

وي با اشاره به این که یکی از عمده فعالیت‌های تعاون روستایی توجه و تامین نیازهای روستاییان است، اضافه کرد: نياز روستاييان به صورت حساب شده و با برنامه و نظارت کامل توزيع شده است.

«رضا زارع‌زاده» فرماندار مهريز نيز در این جلسه بر مسئولیت‌پذیری، بالابردن ظرفیت فکری، روحی و کاری مديران تاکید کرد و گفت: در اخلاق اجتماعی، مدیران باید با مردم با نرمي و خویی رفتار کنند و گشاده‌رو باشند.

وي با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی مدیران در راستای اجرای وظایف مدیریت خود، اظهار کرد: بی‌برنامگی، اولین آفتی است که می‌تواند گريبانگير مدیران شود به گونه‌ای که فرد بی‌برنامه نمی‌‌تواند مدیریت خود را به سامان برساند.

زارع زاده به ظرفیت‌های شهرستان مهريز در بخش‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: ضروری است به سمت و سویی حرکت کنیم که حجم بیشتری از زنجیره و چرخه تولید را از مرحله تامین تا عرضه در دست بگیریم.

در پايان اين نشست هم از از زحمات پنج ‌ساله «محمد رضا زارع هرفته» سرپرست سابق تعاون روستایی شهرستان مهريز قدردانی و «محمود اكبري» به عنوان سرپرست جدید اين اداره معرفی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار