مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد و این را مدیون خون شهدا هستیم.
کد خبر: ۷۴۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 25 May 2019

احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در دیدار با خانواده سردار شهید حاج حسین فیض اردکانی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد و این را مدیون خون شهدا هستیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به‌ ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس و تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد.

ابراهیمی سالگرد شهادت سردار فیض اردکانی را گرامی داشت و گفت: نقش و خلأ فقدان این شهید بزرگوار در کشور جبران‌ناپذیر است و امنیت و آرامش در کشور ما مرهون شهدا و ترویج فرهنگ عاشورا است.

وی ادامه داد: نقش خانواده شهدا و صبر و استقامت آن‌ها در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ادامه راه شهدا بسیار مهم است.

جمعی از مسئولان استان و شهرستان اردکان در آستانه سالروز سالروز عملیات بیت‌المقدس و حماسه فتح خرمشهر و همچنین اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج سید حسین فیض اردکانی، با خانواده این شهید دیدار کردند.

در این دیدار، خانواده سردار شهید حاج سید حسین فیض اردکانی به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند.

لازم به ذکر است که سردار شهید حاج سید حسین فیض اردکانی در تاریخ ششم خردادماه ۹۷ پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست و به فیض شهادت نائل آمد.

گفتنی است در این بازدید مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر، امام‌ جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بخشدار مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده گردان امام حسین (علیه‌السلام)، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان و جمعی از ایثارگران حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار