امام جمعه هرات:
امام جمعه هرات گفت: فلسطین مربوط به جهان اسلام است و حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه هر انسان شرافتمندی است.
کد خبر: ۷۴۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 22 May 2019

 حجت الاسلام محمد علی جعفری امام جمعه هرات در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی سوم خرداد، ١۵خرداد و روز قدس گفت: در دوران جنگ تحمیلی بسیاری از قدرت‌های دنیا پشت صدام بودند، اما رزمندگان ما با قدرت ایمان توانستند این امتحان را نیز با سربلندی پشت سر بگذارند.

وی افزود: در فتح خرمشهر ما توانستیم با عنایت پرودگار و ابزار الهی خرمشهر را آزاد کنیم که در غیر این صورت این فتح غیرممکن بود.

وی خاطر نشان کرد: باید با تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و رساندن پیام آنان به جوانان در جهت حفظ نظام و انقلاب گام برداریم.

امام جمعه هرات در ادامه با گرامیداشت ١۵خرداد، ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) با توکل بر خداوند و همراهی مردم توانست طاغوت را نابود و تمام توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه کند.

وی افزود: باید ابعاد مختلف ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی (ره) برای جامعه تبیین شود و آزاد سازی خرمشهر به عنوان یک حماسه و نگین ایثارگری همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام جعفری در این جلسه با اشاره به اهمیت روز قدس وروز مبارزه با استکبار جهانی خاطر نشان کرد: روز قدس نماد رویایی جهان اسلام بارژیم غاصب صهیونیست است و یکی از بزرگترین مناسبت‌های ملی و مذهبی به شمار می‌رود.

وی خواستار هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای بستر سازی مناسب به منظور حضور پررنگ مردم برای حمایت از کشور‌های مظلوم مسلمان جهان در روز راهپیمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار