سرپرست فرمانداری اردکان با بیان اینکه روز قدس از یادگاران گرانبهای حضرت امام خمینی (ره) است گفت:‌ با نامگذاری این روز در آخرین جمعه از ماه رمضان، رشادت های مردم فلسطین ماندگار شد .
کد خبر: ۷۴۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 21 May 2019

'علیرضا جدیدی اردکانی' در نشست هماهنگی و برنامه‌ ریزی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) افزود: روز قدس، استقامت‌ها و مقاومت‌های مردم فلسطین که سال‌های سال در برابر رژیم اشغالگر قدس ایستادگی می‌کنند را ماندگار کرد.
وی با بیان اینکه اگر این روز نام‌گذاری نمی‌شد شاید امروز پس ‌ازاین سال‌ها یاد قدس در اذهان عمومی کمرنگ می‌شد یادآور شد: این اقدام باعث شد که هرسال خون تازه‌ ای در شریان امت اسلامی و در تمام جهان جاری شود و حتی در قلب آمریکا و اروپا این روز را گرامی می‌دارند.
وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس باید هرسال باشکوه‌ تر از سال گذشته برگزار شود به گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی اشاره و گفت: جا دارد که با برگزاری برنامه‌های باشکوه از خدمات و زحمات این شخصیت بزرگ جهان اسلام تجلیل و قدردانی شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان نیز در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: روزی به دنبال تعطیلی سفارت آمریکا و اسرائیل در تهران بودیم و امروز آمریکا را از منطقه بیرون می‌کنیم و این باعث شده که اعتبار و ارزش استکبار جهانی در بین ملت‌های دنیا از بین برود.
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدحسین حاجی اسماعیلی افزود: نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران موجب شده که استکبار حاضر شود پای میز مذاکره بنشیند، در گذشته فقط در ایران روز قدس برگزار می‌شد و امروز در بیش از 90 کشور دنیا راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود.
وی گفت: ملت فهیم ایران اسلامی همه‌ساله حضور گسترده‌ای درصحنه دارند و با سردادن شعارها نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی موضع‌گیری مناسبی دارند.
در این نشست مقرر شد که راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 11:30 روز جمعه دهم خردادماه از محل مسجد کوشکنو تا مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اردکان برگزار شود و تمهیدات لازم برای حضور باشکوه و هرچه بیشتر مردم در این راهپیمایی اتخاذ شود.
همچنین در خصوص برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و فضاسازی مناسب در سطح شهر بحث و تبادل‌ نظر شد.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار