مدیر حج و زیارت استان یزد با اشاره به افزایش یک هزار نفری سهمیه امسال مردم استان در حج تمتع گفت: پنج کاروان نیز به تعداد کاروان‌های استان افزوده شد.
کد خبر: ۷۴۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 21 May 2019

علی اصغر شریفی زارچی مدیر حج و زیارت استان یزد از افزایش یک هزار نفری سهمیه مردم استان در حج تمتع خبر داد و گفت: امسال پنج کاروان نیز به تعداد کاروان‌های استان افزوده شده است.

وی افزود: امسال چهار هزار و پنج نفر زائر استان یزد در قالب ۲۷ کاروان از فرودگاه‌های شهید صدوقی یزد، شهید دستغیب شیراز و آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان مشرف می‌شوند.

شریفی ادامه داد: زائران ۲۶ کاروان مدینه قبل هستند که از این تعداد اعزام ۲۵ کاروان از طریق فرودگاه یزد و یک کاروان از طریق فرودگاه کرمان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه زائران یک کاروان استان یزد که مدینه بعد هستند از فرودگاه شیراز اعزام می‌شود،گفت: ۱۳ پزشک در کاروان‌های استان یزد در حج تمتع امسال به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

مدیر حج زیارت استان یزد با بیان اینکه شمار مدیران مجموعه‌های اقامتی (هتل) برای حج امسال از ۲ نفر به ۳ نفر افزایش یافته است، افزود: زائران اعزامی یزد در ۲ مجموعه مکه مکرمه و یک مجموعه در مدینه منوره اقامت می‌کنند.

شریفی با یادآوری همایش در ۱۳ اردیبهشت ماه گذشته، خاطر نشان کرد: تاکنون نیمی‌از دوره‌های آموزشی زائران حج تمتع یزد برگزار شده است.

امسال ۸۴ هزار زائر و ۲ هزار و ۵۵۰ کارگزار از ایران به حج تمتع مشرف می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار