رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد:
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از آمادگی همکاری با هلال احمر خبر داد و گفت: رانندگان و کارکنان این سازمان آموزش‌های هلال احمر را فرا می‌گیرند.
کد خبر: ۷۴۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲ 20 May 2019

محمدرضا شفیعی در جلسه‌ای با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به فعالیت‌های هلال احمر در زمان بروز حوادث و بحران‌ها و تلاش در مسیر نجات جان انسان‌ها اظهار داشت: عملکرد خوب هلال احمر سبب ایجاد پایگاه قوی این نهاد در بین مردم شده و مردم به هلال احمر اعتماد دارند.

وی با اشاره به ورود هلال احمر به بحث کمک به سیل‌زدگان در استان‌های مختلف و امدادرسانی به آنها افزود: کمک‌رسانی هلال احمر نشان از آمادگی این نهاد و فداکاری نیروهای داوطلب دارد که این امر اعتماد مردم به هلال احمر را قوی‌تر می‌کند.

شفیعی با اشاره به اهمیت بحث آموزش در هلال احمر عنوان کرد: ما در بحث آموزش آماده هرگونه همکاری هستیم به عنوان مثال می‌توانیم طرح اتوبوس امدادی را با همکاری دو مجموعه در استان راه اندازی کنیم تا بحث آموزش را در سطح استان به آحاد مردم دهیم.

وی بیان داشت: می‌توانیم با ایجاد تفاهم‌نامه با هلال احمر در بحث آموزش کمک‌های اولیه، آموزش به رانندگان و پرسنل حمل و نقل شهری و طرح اتوبوس امدادی ورود کنیم و با توجه به جهانی شدن شهر یزد، این طرح‌ها را با نماد خاص و متفاوت اجرا کنیم.

شفیعی با اعلام اینکه هر دو مجموعه اهداف مشترکی داریم و می‌توانیم با همکاری بیشتر به این اهداف دست یابیم، عنوان کرد: خدمت به مردم برای ما بسیار ارزشمند است و در این مسیر، حمایت، همدلی و همراهی همه مدیران و دستگاه‌ها به ویژه جمعیت هلال احمر را می‌طلبیم.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد تاکید کرد: همه ما باید خود را امدادگر بدانیم و با دریافت آموزش‌های مورد نیاز، در مواقع لزوم به کمک مردم بشتابیم.

به گزارش مهر، در پایان این جلسه، رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری یزد با پوشیدن لباس داوطلبی هلال احمر عضو داوطلب هلال احمر شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار