سرپرست فرمانداری اشکذر خبرداد:
سرپرست فرمانداری اشکذر گفت: پرداختن به مسائل حاشیه ای مسئولان را از هدف و برنامه اصلی دور می کند.
کد خبر: ۷۴۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 19 May 2019

هادی هادی نسب سرپرست فرمانداری اشکذر در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر گفت: پتانسیل و ظرفیت‌های نهفته‌ای در شهرستان اشکذر وجود دارد که هنوز بالفعل نشده اند و با مدیریت صحیح و برنامه ریزی عملی و خردمندانه می توان از این ظرفیت‌ها بهره برد.

هادی نصب به ضرورت ایجاد فضای تعاملی و روحیه وفاق و همدلی برای توسعه و پیشرفت شهرستان پرداخت و خطاب به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر گفت: لازم است برنامه محور باشیم و با دوری جستن از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و تمرکز بر موضوعاتی که توان‌های بالقوه شهرستان را بالفعل تبدیل می‌کند، در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم شهرستان گام برداریم.

در این دیدار سید علی اکبر رضوانی رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر ضمن عرض تبریک انتصاب هادی نسب به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر، گفت: فرصت مناسبی به وجود آماده تا با همفکری فرماندار جدید که بومی شهرستان هستند و نسبت به منطقه شناخت کامل دارند، برنامه‌های کلان شهرستان در حوزه‌های مختلف پیگیری شود.

مهدی جعفری پور شهردار اشکذر نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی به تشریح وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرداری اشکذر پرداخت و اعلام کرد: شهرداری اشکذر آمادگی همکاری با مجموعه فرمانداری جهت انجام هرچه بهتر ماموریت‌های سازمانی این نهاد را دارد.

کاهش درآمد شهرداری اشکذر از محل مالیات بر ارزش افزود، لزوم استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و درمانی، ملزم نمودن واحد‌های صنعتی شهرستان در قبال مسئولیت اجتماعی شان، رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری شهرستان، لزوم برخورد با واحد‌های آلاینده شهرستان و مباحث مرتبط با حوزه انتخابیه از جمله مهمترین محور‌هایی بود که هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر به آن پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار