مسئول دفتر شورای نگهبان استان یزد:
مسئول دفتر شورای نگهبان استان با بیان اینکه تکریم حضرت خدیجه (س) تعظیم و تکریم دین اسلام است، گفت: در مورد معرفی و تبیین شخصیت ام المومنین حضرت خدیجه کبری (س) کوتاهی کرده‌ایم.
کد خبر: ۷۴۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 18 May 2019

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدی، مسئول دفتر شورای نگهبان در نخستین همایش بزرگداشت مقام شامخ حضرت خدیجه کبری (س) و یادواره ۲۳ شهید زن استان یزد و همچنین سالروز شهادت آیت الله صدوقی که در مسجد روضه محمدیه برگزار شد، گفت: حضرت خدیجه به عنوان یکی از سه شخصیت ممتاز صدر اسلام هستند که به همراه حضرت علی (ع) و حضرت رسول اکرم (ص) بودند و ما وظیفه داریم با برپایی نشست‌ها، همایش‌ها و کنگره‌ها شخصیت فداکار، ایثارگر و خدمت رسان این بانوی مکرم اسلام را به همگان معرفی کنیم.

محمدی با بیان اینکه حضرت خدیجه کبری یکی از افرادی بود که در تاریخ اسلام بسیار مظلوم واقع شده است اظهار داشت: حضرت خدیجه یک بانوی علم دوست بود و فداکاری‌های بسیاری برای دین مبین اسلام انجام داد.

وی بیان کرد: هر چه بگوییم و هر چه انجام دهیم نتوانسته‌ایم شایستگی، جایگاه و مقام و منزلت این بانوی فداکار بزرگ جهان اسلام را بیان کنیم، چرا که حضرت خدیجه (س) از همه مال و دارایی خود به منظور خدمت به اسلام و ترویج گسترش آن گذشت و ما برای تبیین شخصیت این بانوی مکرم اسلام هیچ اقدامی انجام نداده‌ایم و من تشکر می‌کنم از آقایان و شخصیت‌هایی که متوجه خلأ مهم شدند و تصمیم به برپایی چنین همایش عظیمی را گرفتنه اند.

محمدی با بیان اینکه نام انقلاب اسلامی در استان دارالعباده یزد با نام شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) عجین شده است، افزود: شهید صدوقی در ولایتداری و ولایت پذیری ممتاز بود، و بازویی قوی برای امام راحل (ره)، انقلاب و استان یزد بود که با نثار خون پاکش بر عزت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار