امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با اشاره به حرکت خوب دولت در شورای امنیت ملی علیه آمریکا، گفت: ایستادگی مقتدرانه در برابر دشمنان تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و سیاسی امروز است.
کد خبر: ۷۴۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ 18 May 2019

آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته 27 اردیبهشت ماه نماز جمعه یزد با اشاره به خروج آمریکا از برجام، افزود: مسئولان و مردم نباید با اعلام ضعف در برابر تحریم‌ها کوتاه بیایند چون در این حال دشمن فشار خود را اضافه می‌کند.

وی حرکت اخیر دولت در شورای امنیت ملی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ایستادگی در برابر دشمنان تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و سیاسی امروز است.

امام جمعه یزد با بیان این که مردم و مسئولان نباید در برابر استکبار حالت انفعالی داشته باشند، گفت: استعداد جوانان و نخبگان ایرانی بیشتر از چینی‌ها و دیگر کشورهای جهان است، پس باید با اتکا به توان بومی مسیر برون رفت از چالش‌های موجود را ایجاد و از آن عبور کرد.

ناصری یزدی ساخت تجهیزات و تکنولوژی جدید را از جمله ضرورت‌های اجرایی برای نخبگان و جوانان ایرانی دانست و بیان کرد: استفاده از ساختار نیروی انسانی بومی توسط مسئولان و مدیران ارشد کشور ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به نقش نخبگان بومی برای تحقق استقلال اقتصادی، تصریح کرد: توسعه بیش از پیش کشور به برخورد قاطع با قاچاقچیان و حمایت از نخبگان و بکارگیری نیروی انسامی بومی و متخصص نیاز دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فضای مجازی را یکی از مهمترین راه‌های نفوذ بیگانگان به افکار و باور جوانان ایرانی عنوان کرد و گفت: عدم استفاده بی رویه از فضای مجازی به منظور افزایش بصیرت از دیگر ضرورت‌های اجرایی برای توسعه بیش از پیش کشور است.

امام جمعه یزد با بیان این که غربی ها قصد دارند با دروغ پراکنی در فضای مجازی مردم ایران اسلامی را هراسان و نسبت به دستاوردهای نظام بی تفاوت کنند، گفت: مردم ایران و تمام مسلمانان جهان بدانند آمریکا به هیچ عنوان توان مقابله با ایمان و بصیرت ملت ایران را ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار