تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و ایفا اردکان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مصاف تیم‌هاي ملوان بندرگز و دریانوردان بوشهر می‌روند.
کد خبر: ۷۴۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ 15 May 2019

ایفاي اردکان که با 12 امتیاز در رده دوم جدول است از ساعت 20:45 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی شهر خود میزبان تیم دریانوردان بوشهر صدرنشین است و ديدار حساسي از اين دو تيم را شاهد خواهيم بود.

قضاوت اين بازي را نوروز آرخی، محمدرضا قلی پور، سعید افشاری پور و شهرام ایزدی برعهده دارند و محمدعلی اسحاقیان به عنوان ناظر بازي حضور خواهد داشت.

تیم مقاومت گلساپوش یزد ديگر نماينده استان در اين بازي‌ها نيز در اين هفته در ورزشگاه امام رضا(ع) بندرگز به مصاف تيم ملوان اين شهر خواهد رفت تا جايگاه سومي خود در جدول رده‌بندي را تثبيت كند.

اين بازي قرار است كه به قضاوت امیر فالحی، حسین نوروزی، سیدهادی حسینی و مهدی قربانفکر و با نظارت علی جاودان صالح برگزار شد.

در ديگر بازي‌هاي هفته ششم كه طي روزهاي پنجشنيه و جمعه برگزار خواهد شد، شهرداری سمنان با موج سواران سیمرغ، شهریار ساری با شهردرای بندرعباس، شاهین خزر رودسر با شهداي چلیچه و در تنها بازي روز جمعه پارس جنوبی بوشهر با جهان نژادیان آبادان، ديدار خواهند كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار