سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از رشد 27 درصدی گردشگران خارجی فروردین ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 14 May 2019

«هما خورشیدی»  در ادامه اظهار کرد: 16 هزار و 198 گردشگر خارجی در فروردین ماه امسال به یزد سفر کردند كه عمدتاً از کشورهای اروپایی همچون آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و سوئیس بودند.

وی با اشاره به این که فروردين‌ماه سال گذشته 12 هزار و 700 گردشگر خارجی به شهر جهانی یزد سفر کردند، گفت: این گردشگران غالباً مربوط به کشورهای فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و چین بودند.

سرپرست معاونت گردشگری استان يزد نقش تبلیغات گسترده در رشد گردشگران خارجی یزد را يادآور شد و گفت: تبلیغات گسترده به ویژه با برگزاری تورهای آشناسازی فعالان گردشگری، اپراتورها و خبرنگاران خارجی منجر به معرفی بيشتر يزد شد.

وي در همين رابطه افزود: انتشار اخباری بر مبنای معرفی یزد در دنیا به ویژه در نشریات خارجی مانند نیویورک تایمز نيز گویای نقش موثر تبلیغات در اين حوزه بود.

خورشیدی به تاثیر برگزاری نمایشگاه‌های گردشگري در کشورهای خارجی نيز اشاره و تصریح کرد: نمایشگاه‌هایی که در کشورهای مختلف دنیا به ویژه چین برگزار شد، یزد را به شبکه‌های تلویزیونی کشورهای بزرگ دنیا کشاند و بهتر معرفي كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار