مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی یکی از برنامه‌های این بنیاد در سال جاری است گفت: مشارکت نسل جوان در یادواره‌های شهدا یکی از راه‌های انتقال ارزش‌های اسلامی است.
کد خبر: ۷۴۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 13 May 2019

احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز در دیدار با هادی هادی‌نسب، فرماندار جدید اشکذر با اشاره به شعار رونق تولید اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در راستای تحقق شعار امسال برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده که یکی از آن حمایت از تولید داخلی و توجه ویژه به مسئله اشتغال است.

وی با تاکید بر اینکه آرامش امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم گفت: نسل جوان امروز باید فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی که برای حفظ جمهوری اسلامی صورت گرفته را بدانند و نسبت به آن آگاهی کامل داشته باشند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه به‌ کارگیری نسل جوان در یادواره‌های شهدا یکی از راه‌های انتقال ارزش‌های اسلامی است خاطرنشان کرد: مسئله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و در بین نسل جوان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید به آن توجه شود.

یادواره شهدای اشکذر امسال برگزار می‌شود

هادی هادی نسب، فرماندار اشکذر یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برگزاری یادواره‌های شهدا دانست و گفت: امسال یادواره شهدای شهرستان اشکذر به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هر کاری که برای خانواده شهدا انجام شود وظیفه است عنوان کرد: آنها عزیزانشان را برای حفظ جمهوری اسلامی تقدیم کردند و هر اقدامی که برای آنها صورت پذیرد، ادای وظیفه است و نباید در این زمینه کوتاهی شود.

فرماندار اشکذر اضافه کرد: امیدواریم در پاسداشت خون شهدا به شکلی عمل کنیم که آنها از ما راضی و خشنود باشند و بتوانیم به بهترین شکل راه این عزیزان را ادامه دهیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار