معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد یزد با بیان اینکه توجه به معیشت مددجویان تحت حمایت به‌ویژه در ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: 22 هزار خانوار تحت پوشش این نهاد کمک‌ معیشت ویژه (سبد کالا) دریافت کردند.
کد خبر: ۷۴۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 13 May 2019

 محمدحسین جمال پور افزود: سبد کالای اهدایی از سوی دولت طبق بعد خانوار به مددجویان تحت حمایت اختصاص پیدا کرد و به‌صورت نقدی به‌حساب آنان واریز شد.
وی ادامه داد: خانوار تحت حمایت یک نفره یک میلیوون ریال ، دو نفره یک میلیون و 500 هزار ریال، سه نفره 2 میلیون ریال ، چهار نفره دومیلیون و 500 هزار ریال و و پنج نفره به بالا سه میلیون ریال کمک‌ معیشت ویژه ماه مبارک رمضان دریافت کردند.
جمال پور اظهار داشت: ارائه خدمات حقوقی، کمک به رفع سوء تغذیه مددجویان، کمک به پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان و پرداخت بیمه اجتماعی مددجویان ازجمله خدماتی است که به مددجویان این نهاد ارائه می شود.
جمال پور از مردم استان خواست تا در طرح‌های مختلف کمیته امداد در ماه مبارک رمضان از جمله جشن رمضان، اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، همیان مولا (بسته غذایی) و مفتاح الجنه (بازدید از منازل مددجویان) مشارکت کنند.
هم‌اکنون 21 هزار و 552 خانوار نیازمند شامل 39 هزار و 621 نفر تحت حمایت کمیته امداد استان یزد هستند.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار