دبیر ستاد انتخابات استان یزد خبر داد:
‌مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد با بیان این‌که تاکنون گزارشی مبنی بر تبلیغات زودهنگام کاندیداها در استان مشاهده نشده است، گفت: ۸۲۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد پیش بینی شده است .
کد خبر: ۷۴۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ 13 May 2019

«سیدمهدی طلایی مقدم» با اشاره به این‌که طبق برآوردهای صورت گرفته تعداد شعب اخذ رأی در استان معین شده است، اظهار کرد: ۸۲۰ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد پیش‌بینی شده است .

وی با بیان این‌که از اواخر اسفندماه سال گذشته بحث رصد فضای انتخاباتی به ویژه فضای مجازی در استان آغاز شده است، افزود: این مسئله درحال پیگیری است و تاکنون گزارشی مبنی بر تبلیغات زودهنگام کاندیداها در استان مشاهده نشده یا حداقل به دست ما نرسیده است .

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد با بیان این‌که تاکید شده که رصد فضای مجازی توسط فرمانداران و بخشداران در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد انجام شود، گفت: باید توجه داشته باشیم که تبلیغات زودهنگام توسط کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان انجام نگیرد و در این زمینه مشکلاتی نداشته باشیم .

دبیر ستاد انتخابات استان با تاکید براین‌که رعایت بی طرفی موضوعی است که همه نسبت به آن باید توجه ویژه و خاص داشته باشند، تصریح کرد: رعایت اصل بی طرفی و قانون‌مندی مسئله بسیار مهمی است که ‌امیدواریم با رعایت این دو اصل انتخابات ‌سالم و باشکوهی را در استان برگزار کنیم .

طلایی مقدم در پایان سخنان خود با بیان این‌که فرمانداری‌های شهرستان‌ها از هم اکنون ستادهای انتخاباتی را فعال خواهند کرد، ‌گفت: حضور حداکثری در انتخابات و مشارکت مردمی در بحث انتخابات بسیار بااهمیت است و در این خصوص رسانه ها و روابط عمومی ها رسالت سنگینی دارند تا حضور پرشور مردم استان را در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم .

گفتنی است؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار