رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسي استان یزد، با اشاره به کاهش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا طی روزهای آینده، گفت: وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک طی امروز و فردا برای استان پیش بینی می‌شود .
کد خبر: ۷۴۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 13 May 2019

«سیدعباس میرحسینی»  با بیان این‌که طی امروز دوشنبه 23 اردیبهشت ماه و فردا 24 اردیبهشت کاهش دو تا سه درجه‌ای دما، افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید توام با گرد و خاک موقتی برای استان پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: همچنین در برخی نقاط بویژه در ارتفاعات و نیمه غربی استان احتمال رگبار و رعد و برق وجود دارد .

وی به وضعیت دمایی استان اشاره کرد و افزود: طی شبانه روز گذشته بافق با دمای بیشینه 38 درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان و بيداخوید با دمای کمینه شش درجه سانتی گراد به عنوان خنک‌ترین نقطه یزد گزارش شده است .

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسي استان یزد، گفت: طی 24 گذشته دمای شهر یزد بین 34 و 25 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است .

وی در پایان با بیان این‌که پیش بینی شده است دمای بیشینه امروز شهر یزد به 32 درجه و سه شنبه و چهارشنبه به 31 درجه سانتی گراد برسد، خاطرنشان کرد: همچنین دمای کمینه امشب یزد به 21 و فردا به 20 درجه سانتی گراد می رسد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار