معاون آموزش و پرورش یزد خبر داد؛
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: پویش دانش آموزی ایران اسلامی در مدارس استان یزد راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۷۴۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 13 May 2019

«عباسعلی دانافر» در نشست رؤسا و معاونین پرورس ادارات آموزش و پرورش استان با اشاره به نقش معلمان در توسعه فرهنگی عمومی جامعه، اظهار کرد‌: اجرای برنامه‌های پرورشی در سطح مدارس مسیر علم آموزی را هموار و سطح خدمات آموزشی را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان که فرمودند آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار است افزود: اهمیت فعالیت‌های پرورشی و تربیتی در حوزه تعلیم و تربیت و توجه به گام دوم انقلاب و اجرای سند تحول بنیادین در مدارس در برهه زمانی فعلی ضروری است .

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان این‌که دشمن همیشه آماده ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است، گفت:‌ م دیران باید نسبت به همه امور دقت لازم را داشته باشند و مسائل جاری مدرسه را رصد کنند .

«علی سرداری» معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد تصریح کرد: اجرای سند تحول بنیادین باید در راس همه امور و برنامه‌های مدارس قرار گیرد و مدیران بر آن نظارت داشته باشند .

وی ادامه داد: هیچ کدام از فعالیت‌های مدرسه خارج از دید مدیر مدرسه نباید باشد و کارهای پرورشی و تربیتی که در آموزش و پرورش انجام می‌شود باید مستند سازی شوند .

سرداری در پایان از راه‌اندازی پویش دانش آموزی ایران اسلامی در مدارس استان خبرداد و گفت: در این پویش فعالیت های فرهنگی، تربیتی ، ورزشی و فوق برنامه های دانش آموزان به اطلاع عموم می‌رسد .

گفتنی است در ادامه روسا و معاونین پرورشی ادارات آموزش و پرورش استان به بیان نقطه نظرات خود در مسائل فرهنگی مدارس پر داختند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار