معاون اداره کل تبلیغات اسلامی یزد خبر داد؛
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه‌های ویژه این اداره کل در ماه مبارک رمضان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بیانیه گام دوم انقلاب در مساجد استان یزد برای مردم تبیین می‌شود.
کد خبر: ۷۴۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 13 May 2019

حجت‌الاسلام «علی کارگر» با بیان این که ایام ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که در آن می‌توان علاوه بر کسب درجات روحی و معنوی فردی، فعالیت‌های تاثیرگزار بسیاری برای رشد مردم و جامعه انجام داد، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌های فرهنگی این اداره حول محور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود. در گردهمایی ۵۰۰ نفر از مبلغین و مبلغات استان که روز چهارشنبه گذشته در مسجد روضه محمدیه برگزار شد این بیانیه برای حاضرین بازخوانی و تبیین شد تا محتوای این بیانیه را در مساجد و مراکز فرهنگی استان به مردم انتقال دهند .

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های سازمان تبلیغات برای ایام ماه مبارک رمضان و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب افزود: همچنین کارگاه دو روزه‌ای نیز برای گروه‌های هدف این اداره ازجمله، روحانیون، مداحان، نخبگان و هیئت‌های مذهبی درزمینه ٔ تبیین گام دوم انقلاب برگزار شد تا در دورهمی ها و اجتماعاتی که حضورمی یابند آن را ابلاغ کنند .

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۹۰ درصد از مساجد استان، نماز جماعت را اقامه می‌کنند و مباحث اخلاقی، دینی و فرهنگی که موردنیاز جامعه است در این مساجد مطرح می‌شود و اگر مردم درزمینه ٔ حضور امام جماعت در مساجد محله و روستای خود اعلام نیاز کنند، امام جماعت و مبلغ به این روستاها اعزام می‌شود.

کارگر در پایان تصریح کرد: ماه رمضان، ماه نزول قرآن است و توجه به قرآن در این ماه اهمیت بسیاری دارد. در مساجد استان، روخوانی، روان‌خوانی و تفسیر آیه‌ها و مباحث مختلف بر اساس آموزه‌های قرآن و با حضور مربیان قرآنی انجام می‌شود. امیدوار هستیم با این اجرای برنامه‌ها، شأن قرآن در جامعه و خانواده‌ها بالا رفته و مردم با تدبر و تفکر در قرآن به مسائل دینی گرایش بیشتری پیدا کنند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار