رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از برپایی ایستگاه آموزش همگانی کمک‌های اولیه، ایستگاه سلامت و فضای دوستدار کودک در پارک آزادگان یزد به مناسبت هفته هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۷۴۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 12 May 2019

سید مهدی حسینی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: ایستگاه آموزش همگانی کمک‌های اولیه، ایستگاه سلامت و فضای دوستدار کودک همزمان با آخرین روز از هفته هلال احمر در پارک آزادگان شهر جهانی یزد به همت اعضا جوانان و امدادگران هلال احمر شهرستان یزد برپا که با استقبال خوب از مردم همراه شد.

حسینی افزود: در این برنامه که اعضای جوانان و مربیان جمعیت هلال احمر شهرستان یزد حضور داشتند در ایستگاه‌های آموزشهمگانی مباحثی از قبیل ارزیابی و احیای قلبی و ریوی، خفگی به عموم مردم به صورت عملی آموزش داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت:ایستگاه سلامت و ارائه خدمات سلامت همچون تست فشار خون، تست قند خون، ارائه مشاوره سلامت در این برنامه اجرا شد.

وی بیان داشت: همچنین ایستگاه‌های فضای دوستدار کودک با موضوعات صلح و دوستی، بشردوستی برای کودکان و نوجوانان در کنار این برنامه برپاشد.

در پایان ضمن تقدیر از اعضای داوطلب مشارکت کننده در برنامه و همچنین مربیان خاطر نشان کرد: اعضای جمعیت هلال احمر همچون بازوان توانمند و محرک در جهت اهداف و اصول جمعیت هلال احمر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار