رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد گفت: سازمان دانش آموزی تشکیلاتی تربیتی و اجتماعی برای آماده کردن دانش آموزان جهت حضور در عرصه‌های مختلف زندگی است.
کد خبر: ۷۴۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 11 May 2019

حسینعلی ملانوری رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد گفت: راه اندازی پارلمان مشورتی، مجمع خیرین دانش آموز و همچنین راه اندازی خبرگزاری دانش آموزی پانا از جمله فعالیت‌های سازمان دانش آموزی است.

وی در بیستمین سالگرد سازمان دانش آموزی با اشاره به اینکه شعار این سازمان همفکری همدلی و همراهی است، افزود: حضور مستمر و مفید دانش آموزان و ارسال مرسوله‌های کمک به مناطق سیل زده از جمله زمینه‌های تحقق این شعار دانست.

رئیس سازمان دانش آموزی گفت: از ابتدای شروع به فعالیت سازمان دانش آموزی در تعداد عضو این سازمان سه هزار و ۵۰۰ نفر بودند که در حال حاضر با توجه به رویکرد مردم محوری دولت در حال حاضر این سازمان سی و یک هزار عضو دارد.

وی گفت: سازمان دانش آموزی تشکیلاتی تربیتی - اجتماعی برای آماده کردن دانش آموزان جهت حضور در عرصه‌های مختلف زندگی و پذیرش مسئولیت در آینده‌ای نه چندان دور دارد که این رویکرد مهم سبب شده تا زیر ساخت‌های لازم برای جذب دانش آموزان در فعالیت‌های تعریف شده در این سازمان فراهم آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار