مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری یزد:
مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا با مردم و تشکل‌های مردم‌نهاد برای برپایی مراسم نیمه خرداد تعامل کنند.
کد خبر: ۷۴۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 11 May 2019

سید مهدی طلایی مقدم در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد با بیان اینکه حوادث مختلف انقلاب روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار مهم و تأثیرگذار است، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید با کمک مردم و تشکل‌ها در برگزاری هرچه با شکوه‌تر این ایام با شورای هماهنگی همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت ایام الله یاد شده نقش مهمی در ترویج فرهنگ ارزش‌های دینی و انقلابی دارد، همه ما در اجرای آن مسئول هستیم.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد نیز در این نشست اظهار داشت: واگذاری امور به مردم و دخالت آنها در اجرای برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف، محور و هدف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد است.

سعید زارع افزود: برای برگزاری یوم الله ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۳ کارگروه با عضویت دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و مشارکت تشکل‌ها در استان فعالیت دارد.

وی اظهار داشت: انجام فعالیت‌های فرهنگی و بصیرتی برای آشنایی مردم و جوانان با رخدادهای انقلاب و نظام از جمله ضرورت‌های اجتماعی است و برای اجرای برنامه‌ها همه باید همکاری کنند.

به گزارش مهر، در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی به بیان برنامه‌های خود برای گرامیداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد پرداختند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار