واکنش مدیرعامل چادرملو به یک سوال:
مدیرعامل چادرملو گفت: یک سری افراد که خود را به خواب زده اند و ظاهرا مشکلاتی هم دارند، میگویند چادرملو، یک شرکت دولتی است. این درحالی است مجموعه چادرملو خصوصی بوده و طبق قوانین این بخش، فعالیت میکند. مسلما افراد مطلع مغرض ميدانند كه چادرملو شركتي خصوصي است و ميخواهند خود را بخواب بزنند و از آب گل آلود ماهي بگيرند.
کد خبر: ۷۴۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 11 May 2019

به گزارش تابناک یزد، چندی قبل، امام جمعه یزد از مجتمع صنعتی، معدنی چادرملو بازدید کرد. بعد از آن، یکی از رسانه ها در مطلبی از امام جمعه انتقاد کرد که چرا از این شرکت بازدید کرده است و مسائلی پیرامون ماهیت حقوقی شرکت مطرح کرد.
محمود نوريان مديرعامل شركت معدني و صنعتي چادرملو در گفتگو با خبرنگار تابناک با اشاره به انتشار برخی مسائل پیرامون ماهیت این شرکت، گفت: یک سری افراد که خود را به خواب زده اند و ظاهرا مشکلاتی هم دارند، میگویند چادرملو، یک شرکت دولتی است. این درحالی است مجموعه چادرملو خصوصی بوده و طبق قوانین این بخش، فعالیت میکند. مسلما افراد مطلع مغرض ميدانند كه چادرملو شركتي خصوصي است و ميخواهند خود را بخواب بزنند و از آب گل آلود ماهي بگيرند.
وی هدف از انتشار چنین سوالات بدیهی را، برهم زدن فضا برای صنعت عنوان کرد و گفت: چادرملو یکی از صد شرکت برتر بورسی در ایران است و اینکه یک اهل قلم این را نمیداند یعنی مسئله ای وجود دارد. از طرفی اهل فن و مدیران میدانند چرا برخی افراد مسئله دار، چنین حرفهایی می زنند که پاسخ دادن به آن هم درد آنها را دوا نمیکند.
مدیرعامل چادرملو با تاکید بر اینکه بیان این حرفها برای جامعه خوب است، گفت: هرچه اين افراد مغرض به اين مسائل بپردازند تبليغاتي مجاني براي چادرملو است و مردم عادي اگر خواننده آنها باشند كه بعيد بنظر ميرسد نسبت به چادرملو آشنايي بهتري بدست مي آورند.

گفتنی است شرکت های دولتی، شرکتهایی هستند که بالای 50درصد سهام آنها در اختیار دولت باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار