مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد:
یزد- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد گفت: فاز اول نمایشگاه بین المللی یزد در خردادماه قابل بهره‌برداری خواهد بود.
کد خبر: ۷۴۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 11 May 2019

مصطفی بوستانی، در نشست کارگروه توسعه صادرات استان یزد با اشاره به اینکه یزد محل تلاقی راه‌های مواصلاتی شمال، جنوب، شرق و غرب است، اظهار داشت: استان یزد علاوه بر اهمیت موقعیت جغرافیایی خود، از وجود کارخانه‌های تولیدی، معادن، توسعه امور گردشگری و … برخوردار است که این امر احداث نمایشگاه بین المللی در استان را حائز اهمیت و ضروری می‌کند.

وی با اشاره به روند احداث محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد عنوان کرد: ساخت پروژه نمایشگاه بین‌المللی در استان یزد با مکان‌یابی مناسب در طول چندین سال، سرانجام در مجاورت کنارگذر یزد کرمان آغاز شد.

بوستانی ادامه داد: در این راستا با بهره‌گیری از نظرات مشاوران و بررسی و مطالعات گسترده، یک طرح جامع و کامل در راستای ساخت نمایشگاه بین‌المللی به تصویب هیئت مدیره رسید.

بوستانی یادآور شد: این طرح در کشور بی‌نظیر است و تمام نیازهای مجموعه نمایشگاهی و مجموعه خدماتی مورد نیاز بازدیدکنندگان و غرفه‌داران را پوشش خواهد داد.

وی با اشاره به روند عملیات اجرایی در این پروژه خاطرنشان کرد: عملیاتی مانند خاکبرداری، دیوارکشی، راه سازی و خیابان بندی، احداث سالن چند منظوره، غرفه‌های ثابت، کافی‌شاپ و سالن پذیرایی برای غرفه‌داران، نمازخانه، اتاق فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، احداث سرویس بهداشتی و … انجام شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد همچنین با اشاره به ساخت دفاتر اداری و مدیران بیان داشت: این دفاتر برای سهولت عقد قرارداد و معاملات و مذاکرات میان مدیران و صنعتگران احداث شده است.

بوستانی خاطرنشان کرد: برای عملیات اجرایی سالن شماره ۲ با احداث ۴۰ هزار متر فضا، طرح‌ها آماده و آغاز شده و امید است طی یک سال به پایان برسد.

وی اظهار داشت: فاز یک نمایشگاه بین‌المللی نیز برای برگزاری نمایشگاه بعد از ماه مبارک رمضان قابل بهره‌برداری خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار