جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: معرفی شخصیت امام خمینی (ره) به نسل جوان یک وظیفه‌ی وظیفه ملی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است.
کد خبر: ۷۴۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 11 May 2019

سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: معرفی جنبه‌های شخصیتی امام خمینی(ره) به نسل جوان یک وظیفه اخلاقی دستگاه‌های مسئول است که باید با زبان هنر و الگو سازی مناسب با رویکردی نو برای نسل جدید بیان شود.

وی با اشاره به سی و مین سالگرد ارتحال ملکوتی امام ، افزود: بزرگداشت حضرت امام که رهبریت انقلابی عظیم را بر عهده داشتند وظیفه ملی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

زارع با توجه به اینکه بزرگداشت امام، بزرگداشت انقلاب است و شخصیت وی در دنیای اسلام منحصر به فرد است، ادامه داد: ۱۵ کمیته تخصصی با کمک دستگاه‌های مسئول راه اندازی شد و برنامه‌های ویژه‌ی فرهنگی، شب غزل‌های حضرت امام، نشست کتاب خوان و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های مصوب شده در این نشست بود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به روز جهانی قدس که لیلته القدر جهان اسلام است، اشاره کرد و افزود: با توجه به اقدامات اخیر رژیم طهیونیستی همانند سال‌های گذشته مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ۸۰ نقطه استان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار