امام جمعه شهرستان مهریز ضمن بازدید از مرکز حرفه آموزشی معلولین ذهنی زیر ۱۴ سال این شهرستان، از زحمات مربیان این مرکز تقدیر کرد و گفت: خدمت به معلولین و توانخواهان موجب سعادت و عاقبت بخیری می شود.
کد خبر: ۷۴۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 06 May 2019

حجت‌الاسلام محی‌الدینی امام‌جمعه مهریز، ظهر امروز در دیدار با توان‌خواهان مرکز حرفه‌آموزی معلولین ذهنی زیر ۱۴ سال، با گرامیداشت هفته معلم از زحمات مربیان این مرکز تقدیر کرد و گفت: خدمت در مراکز توان‌بخشی و کمک به کم‌توانان جامعه موجب سعادت و عاقبت‌به‌خیری می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز نیز در این مراسم با اشاره به پرداخت یارانه به مراکز تحت نظارت این اداره تأکید کرد: ماهیانه به‌طور متوسط بالغ‌بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال در قالب یارانه به مراکز سالمندان و توان‌بخشی و حرفه‌آموزی پرداخت می‌شود و امیدوار هستیم در سال جاری این مراکز توسعه‌یافته و گروه‌های هدف بتوانند از خدمات توان‌بخشی بهره ببرند.

علیرضا علیزاده همچنین هفته بزرگداشت مقام معلم را به‌تمامی کسانی که در عرصه تعلیم و تربیت می‌کوشند، به‌ویژه به مربیان مراکز حرفه‌آموزی و توان‌بخشی معلولین شهرستان مهریز تبریک گفت گزارشی از روند ارائه خدمات تخصصی به گروه‌های هدف و افراد تحت حمایت این شهرستان ارائه کرد.

علیرضا مرادیان، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار مهریز نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از این‌که اولین بازدید رسمی خود را به‌عنوان معاون فرماندار در جمع معلولین بوده است اظهار داشت: با توجه به قانون جامع حمایت از معلولین و دیگر قوانین بالادستی امیدواریم بتوانیم در سال جاری به معلولین و توان‌خواهان شهرستان خدمت‌رسانی قابل قبولی انجام دهیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار