رئیس اداره بهزیستی مهریز گفت: به همت دولت تدبیر و امید ماهانه 2 میلیارد ریال یارانه برای کمک به مراکز حرفه آموزی و توانبخشی زیر پوشش این نهاد در شهرستان پرداخت می شود.
کد خبر: ۷۴۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 05 May 2019

علیرضا علیزاده روز یکشنبه در دیدار امام جمعه مهریز از مرکز حرفه آموزی معلولان ذهنی زیر 14 سال افزود: افزایش کمک های مادی و تقویت این مراکز در دستور کار است.
وی به اهمیت رسیدگی به جامعه هدف اشاره کرد و از بخش خصوصی و خیران خواست دولت را در حمایت مادی و معنوی مراکز حرفه آموزی و توانبخشی یاری کنند.
رئیس اداره بهزیستی مهریز خاطر نشان کرد: هم اکنون 16 مرکز حرفه آموزی و توانبخشی با عضویت حدود 2 هزار نفر از امکانات موجود استفاده می کنند.
به گفته علیزاده انجام فعالیت های فرهنگی و هنری با حضور مربیان، کارآفرینان و مهارت آموزی جزو برنامه های این اداره در خدمت به جامعه هدف است .
همچنین امام جمعه مهریز با قدردانی از مسئولان اداره بهزیستی به جهت تعامل خوب با ارباب رجوع و خیران، ابراز امیدواری کرد که این برنامه ها ادامه داشته باشد.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: باید خیران دولت را در اجرای طرح های توانبخشی و حرفه آموزی یاری کنند که رسالتی بس مهم و وظیفه ای انسانی و اخلاقی بر عهده دارد.
58 مرکز غیر دولتی همسو با این اداره در مهریز فعالیت دارد
علیزاده به اهمیت جلب مشارکت های بخش خصوصی و واگذاری امور اشاره کرد و افزود: بهزیستی در بیش از 150 ماموریت باید وظایف خود را در طول سال انجام دهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار