در مراسمي با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، «عليرضا مراديان» به عنوان معاون هماهنگي امور عمراني و «محمد جواد برزگر» به عنوان معاون سياسي امنيتي فرماندار مهريز منصوب شدند.
کد خبر: ۷۴۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 05 May 2019

«احمد ترحمي» معاون سياسي امنيتي استاندار يزد در اين مراسم ضمن تقدیر از زحمات 60 ماهه «محمد زارع» معاون سابق طي دوره معاونت فرمانداري مهريز، اظهار كرد: مدیریت جهادی ایشان در عرصه‌هاي سياسي و انتخابات از سوابق خدمتي ايشان است و از این پس نیز در استان به عنوان كارشناس سياسي فرمانداري يزد انجام وظیفه خواهند كرد.

وي ابراز اميدواري كرد كه معاونان جدید نیز با انگیزه، پویایی و تحرک بیشتری، وظایف و مسئولیت خود را با همکاری مسئولان شهرستان و فرماندار انجام دهند.

حجت الاسلام «عبدالرضا محي الديني» امام جمعه مهريز هم در اين مراسم گفت: باید برای رفع مشکلات و مسائل از تجارب گذشته خود پند بگیریم و از آنها در راستای ارایه خدمت به مردم استفاده کنیم.

وي افزود: مردم سرمایه اصلی این کشور و مملکت هستند و به برکت ایثارگری‌های شهدا و جانبازان این مرز و بوم، باید اعتماد مردم را حفظ کرد و در سال 98 با مراقبت و تدبیر بیشتر، کارها و مسئولیت‌های موجود را انجام داد.

محي‌الديني عنوان كرد: امروز در اين نظام همگي خدمتگزار مردم هستيم و بايد تمام سعي خود را براي خدمتگزاري به مردم با جلب رضايت خدا بكار ببنديم.

«رضا زارعزاده» فرماندار مهريز نيز گفت: تمام مسئولان در هر سطح و مقامی که هستند باید پاسخگوی مردم باشند.

به گفته وي، برای رفع مشکلات تنها راه هماهنگی، همکاری و جلب مشارکت مردم است و مسئولين بايد به درستی وظایف و مسئولیت‌های خود را انجام دهند.

زارع زاده با بيان اين كه مردم سرمايه‌هاي اصلي اين نظام هستند، افزود: اين نظام كه حاصل خون شهيدان دلاورمردي‌ها و ارزش‌هاست لذا بايد در هر پست ومقامي هستيم سعي كنيم تا نام ايران در تمامي عرصه بخوبي بدرخشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار